نیمی از اوکراینی ها معتقد اند که بسیج عمومی به بیراهه می رود

© AP Photo / Czarek Sokolowskiمرکز بسیج در اوکراین
مرکز بسیج در اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2024
عضو شوید
اوکراینی‌ها بر این باورند که بسیج عمومی در این کشور در مسیر اشتباهی پیش می‌رود و 48 فیصد این مسیر اشتباه را بر عهده ولادیمیر زلنسکی و 60 فیصد بر عهده دفاتر ثبت نام قوای مسلح می‌دانند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط آژانس تحقیقاتی اینفو ساپینس، این نظر سنجی در تاریخ 2 تا 3 اپریل انجام شده و 800 نفر دراین نظر سنجی شرکت کردند.
نتایج این نظر سنجی که در تارنمای سازمان تلویزیون و رادیو اوکراین منتشر شده، آمده است: "پنجاه فیصد از پاسخ دهندگان معتقدند که این بسیج عمومی اکنون در جهت اشتباهی پیش می رود. 60 فیصد از پاسخ دهندگان، کار مراکز ثبت نام منطقه ای و سربازگیری در اوکراین را منفی توصیف می کنند."
بر اساس این نظر سنجی، 59 فیصد از پاسخ دهندگان، دفاتر ثبت نام قوای مسلح، 55 فیصد پارلمان (رادای ورخونا)، و 48 نیمی از اوکراینی ها معتقد هستند که بسیج عمومی در مسیر اشتباه پیش می رود و تنها 25 فیصد از پاسخ دادگان گفتند که این بسیج عموم ی در مسیر درستی پیش میرود.
Боевая работа артдивизиона ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2024
تخریب مواضع قوای اوکراین توسط قوای مسلح روسیه
بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط آژانس تحقیقاتی اینفو ساپینس، نیمی از اوکراینی‌ها بر این باورند که بسیج عمومی در این کشور در مسیر اشتباهی پیش می‌رود و 48 فیصد این مسیر اشتباه را بر عهده ولادیمیر زلنسکی و 60 فیصد بر عهده دفاتر ثبت نام قوای مسلح می‌دانند.
این نظر سنجی در تاریخ 2 تا 3 اپریل انجام شده و 800 نفر دراین نظر سنجی شرکت کردند.
نتایج این نظر سنجی که در تارنمای سازمان تلویزیون و رادیو اوکراین منتشر شده، آمده است: "پنجاه فیصد از پاسخ دهندگان معتقدند که این بسیج عمومی اکنون در جهت اشتباهی پیش می رود. ، 60 فیصد از پاسخ دهندگان، کار مراکز ثبت نام منطقه ای و سربازگیری در اوکراین را منفی توصیف می کنند."
بر اساس این نظر سنجی، 59 فیصد از پاسخ دهندگان، دفاتر ثبت نام ارتش ، 55 فیصد پارلمان (رادای ورخونا)، و 48 فیصد زلنسکی را مقصر این مسیر اشتباه می دانند و تنها 25 فیصد از پاسخ دهندگان گفتند که این بسیج عمومی در مسیر درستی پیش می رود.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции с главами МИД Ирана и Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2024
روسیه هیچ تمایلی از طرف کیف و غرب برای انجام مذاکره نمی بیند
بر اساس این نظر سنجی: "شصت فیصد از پاسخ دهندگان کار مراکز ثبت نام را منفی توصیف می کنند، 19 فیصد مثبت و 21 فیصد از پاسخ دهندگان، پاسخ به این سوال را دشوار توصیف کردند. تنها 20 فیصد از مردان در سنین 25 تا 59 سال فکر می کنند که بصورت داوطلبانه و یا از طریق قرارداد و یا بسیج عمومی به ارتش به پیوندند. اما 63 فیصد این احتمال را در نظر نمی گیرند و 17 فیصد هنوز تصمیم نگرفته اند."
الکسی گونچارنکو نماینده پارلمان اوکراین در کانال تلگرام خود نوشته بود که تمام شد! قانون بسیج عمومی تصویب شده است. 283 (نماینده) با آن موافقت کردند.
بر اساس این خبر، اصلاحیه زیادی در این لایحه انجام شد، از جمله مربوط به تعیین زمان اتمام مدت خدمت نظامی شماری از نظامیان که بسیاری از آنها دو سال است در جبهه بوده اند، یا مثلا اعمال محدودیت در موضوع حق رانندگی برای افراردی که از خدمت سربازی خودداری کرده اند.
بر اساس پیش نویس جدید، مشمولان خدمت سربازی باید ظرف 60 روز پس از اعلام بسیج، برای اعلام و بررسی اطلاعات ثبت نام خود در ادارات ثبت نام و حوزه نظام وظیفه حضور یابند.
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2024
حل بحران اوکراین بدون حضور روسیه ناممکن است
از 24 فبروری 2022 رژیم حکومت نظامی در اوکراین برقرار شده است؛ روز بعد، ولادیمیر زلنسکی فرمان بسیج عمومی را امضا کرد. خروج مردان 18 تا 60 ساله از اوکراین در دوران حکومت نظامی ممنوع است. فراخوان در اماکن مختلف قابل ابلاغ است. ویدئوهایی از نحوه اجرای این دستورالعمل در خیابان ها، پمپ بنزین ها و کافه ها منتشر شد. لزوماً ابلاغ فراخوان نباید توسط نماینده مرکز منطقه ای برای پذیرش نیروی انسانی و حمایت اجتماعی ارائه شود (آنطور که اخیراً دفاتر ثبت نام نظامی در اوکراین نامیده می شوند)؛ این امر می تواند توسط روسای شرکتی که فرد مشمول خدمت وظیفه در آن کار می کند، روسای دفاتر خدماتی مسکونی و سایر مسئولین نیز انجام شود. زلنسکی را مقصر این مسیر اشتباه می دانند و تنها 25 فیصد از پاسخ دهندگان گفتند که این بسیج عمومی در مسیر درستی پیش می رود.
بر اساس این نظر سنجی: "شصت درصد از پاسخ دهندگان کار مراکز ثبت نام را منفی توصیف می کنند، 19 فیصد مثبت و 21 درصد از پاسخ دهندگان، پاسخ به این سوال را دشوار توصیف کردند. تنها 20 فیصد از مردان در سنین 25 تا 59 سال فکر می کنند که بصورت داوطلبانه و یا از طریق قرارداد و یا بسیج عمومی به ارتش به پیوندند. اما 63 فیصد این احتمال را در نظر نمی گیرند و 17 فیصد هنوز تصمیم نگرفته اند."
Бывший премьер-министр Украины Николай Азаров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2024
غرب اوکراین را به کشور گرسنه تبدیل و پیوندهای صنعتی اش را با روسیه از بین برد

لکسی گونچارنکو نماینده پارلمان اوکراین در کانال تلگرام خود نوشته بود که تمام شد! قانون بسیج عمومی تصویب شده است. 283 (نماینده) با آن موافقت کردند.
بر اساس این خبر، اصلاحیه زیادی در این لایحه انجام شد، از جمله مربوط به تعیین زمان اتمام مدت خدمت نظامی شماری از نظامیان که بسیاری از آنها دو سال است در جبهه بوده اند، یا مثلا اعمال محدودیت در موضوع حق رانندگی برای افراردی که از خدمت سربازی خودداری کرده اند.
بر اساس پیش نویس جدید، مشمولان خدمت سربازی باید ظرف 60 روز پس از اعلام بسیج، برای اعلام و بررسی اطلاعات ثبت نام خود در ادارات ثبت نام و حوزه نظام وظیفه حضور یابند.
از 24 فبروری 2022 رژیم حکومت نظامی در اوکراین برقرار شده است؛ روز بعد، ولادیمیر زلنسکی فرمان بسیج عمومی را امضا کرد. خروج مردان 18 تا 60 ساله از اوکراین در دوران حکومت نظامی ممنوع است. فراخوان در اماکن مختلف قابل ابلاغ است. ویدئوهایی از نحوه اجرای این دستورالعمل در خیابان ها، پمپ بنزین ها و کافه ها منتشر شد. لزوماً ابلاغ فراخوان نباید توسط نماینده مرکز منطقه ای برای پذیرش نیروی انسانی و حمایت اجتماعی ارائه شود (آنطور که اخیراً دفاتر ثبت نام نظامی در اوکراین نامیده می شوند)؛ این امر می تواند توسط روسای شرکتی که فرد مشمول خدمت وظیفه در آن کار می کند، روسای دفاتر خدماتی مسکونی و سایر مسئولین نیز انجام شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала