غرب اوکراین را به کشور گرسنه تبدیل و پیوندهای صنعتی اش را با روسیه از بین برد

© Sputnik / Sergei GuneyevБывший премьер-министр Украины Николай Азаров
Бывший премьер-министр Украины Николай Азаров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2024
عضو شوید
نخست وزیر پیشین اوکراین گفت: غرب اوکراین را به کشوری بسیار گرسنه تبدیل و پیوندهای صنعتی آن با فدراسیون روسیه را از بین برد .
به گزارش اسپوتنیک، میکولا آزاروف نخست وزیر پیشین اوکراین گفت: کمپین صنعتی‌زدایی اوکراین که از سوی غرب آغاز شد، منجر به از دست دادن پتانسیل صنعتی و قطع پیوندهای آن با روسیه شد و در نتیجه دولت اوکراین به کشوری فوق‌العاده فقیر و وابسته و بی اعتبار تبدیل شد.
Украинские солдаты в траншее. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مجبور ساختن سربازان اوکراینی برای پیدا کردن مهمات در باتلاق ها به دلیل کمبود
آذروف در شبکه اجتماعی فیس بوک (ممنوع در فدراسیون روسیه به عنوان شبکه افراطی) نوشت: "غرب برای مدت طولانی به این فکر می کرد که چگونه اوکراین را از روسیه جدا کند و یک طرح بسیار ظالمانه برای انجام صنعت زدای درباره ای اوکراین و اوکراینی ها ارائه کرد. بالاخره اگر صنعت وجود نداشته باشد، پس وابستگی به تامین کننده منبع و مصرف کننده محصول، یعنی در روسیه آن وجود ندارد".
او خاطرنشان کرد، که از نقطه نظر توسعه اقتصادی و صنعتی، اوکراین به سادگی هیچ جایگزینی برای انتقال به اتحادیه گمرکی ندارد. بنابراین، به گفته آزاروف، پس از یورومیدان، غرب برای اوکراین "صنعت زدایی اجباری با جهت‌گیری مجدد اقتصاد به حواله‌های کارگران مهاجر (کارگران مهاجر)، درآمد فصلی از بخش کشاورزی و وام‌های غربی را برای اوکراین آماده کرد.
نخست وزیر پیشین اوکراین تأکید کرد، که اوکراین اکنون به کشوری بسیار فقیر تبدیل شده است - بدون اقتصاد و وابسته به وام ها و کمک های بلاعوض از غرب، افزون بر این، تمام وعده ها برای تبدیل آن به یک "ابرقدرت کشاورزی" دروغ بود. زیرا در ابتدا رهبران فرانسوی، آلمانی و لهستانی قول حمایت کامل را می‌دهند، اما زمانی که کار به میان می‌آید، به یک دلیل یک پره در چرخ‌ها قرار می‌دهند.
آزاروف چنین خلاصه کرد: "زمین های اوکراین بسیار حاصلخیزتر از زمین های آنها است و برداشت ما همیشه بالاتر بوده است".
پیش از این، آژانس بین المللی رتبه بندی S&P Global Ratings رتبه اعتباری بلندمدت اوکراین را به ارز خارجی به "CC" از "CCC" کاهش داد، و این یک چشم انداز منفی است. به نوبه خود، آزاروف پیشتر اظهار داشته بود، که اوکراین برای مدت طولانی ورشکست شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала