تخریب مواضع قوای اوکراین توسط قوای مسلح روسیه

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая работа артдивизиона ЦВО на Авдеевском направлении
Боевая работа артдивизиона ЦВО на Авдеевском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2024
عضو شوید
قوای توپچی روسیه مواضع قوای اوکراین را که در حالت اخفا قرار داشت، کشف و از بین برد.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای قوای توپچی روسیه مواضع استتار شده قوای مسلح اوکراین را در نزدیکی کوپیانسک منهدم کردند.
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای منتشره در تلگرام کانال این وزارت اطلاع داد که نیروهای توپچی " دی -20" قطعه سربازان "زاپاد" مواضع استتار شده و قوای انسانی نیروهای مسلح اوکراین را در جهت کوپیانسک منهدم کردند.
در این اعلامیه آمده است : "نظامیان روسیه فقط 2 دقیقه اطلاعات را بدست آورنه نیرهای دشمن را هدف قرار داده نابود کردند".
قابل ذکر است که نظامیان همچنین از هواپیماهای بدون سرنشین برای کشف و تشخیص اهداف جدید، تنظیم قوای توپچی در صورت تصمیم به حمله استفاده می کنند.
"
در اعلامیه وزارت دفاع روسیه آمده است که "تسلیحات از ایمنی و سطح مقاومت زیادی برخوردارند، استفاده از آنها آسان و در نگهداری راحت و بی تکلف هستند. به همین دلیل است که افراد در خط اول جبهه همیشه می دانند که هویتزر"30 ها" آنها را پوشش می دهد و ناامید نمی کنند."
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که اجیران خارجی زیادی به طرفداری از اوکراین می جنگند، این موضوع هر بار تایید می شود.
در ماه دیسامبر 2023، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه، گفت که از آغاز عملیات ویژه، نیروهای مسلح بیش از 5.8 هزار اجیر خارجی را ازپ ا در آوردند و 103 جنایتکار جنگی که مرتکب رفتار ظلمانه شدیدی شده بودند، در خاک اوکراین نابود شدند.
همانطور که قبلاً در وزارت دفاع روسیه گزارش شده بود، کیف به دلیل شکست طرح های بسیج و پنهان کردن تلفات بزرگ قوای مسلح اوکراین، جذب اجیران را تشدید کرده است. آنها در ایالات متحده امریکا و کانادا، از جمله با کمک سیا، و همچنین در آسیا، امریکای لاتین و خاورمیانه، از جمله مناطق تحت کنترل امریکا در سوریه، اجیران را استخدام می‌کنند.
مسکو بارها اعلام کرده است که کمک‌های نظامی غرب برای کیف هیچگونه نتیجه خوبی ببار نمی آورد و فقط درگیری را طولانی‌تر می‌کند. هرگونه نقل و انتقال سلاح می تواند به هدف قانونی برای قوای مسلح روسیه تبدیل ‌شود.ّ
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала