کشته و زخمی شدن 5 طالب از سوی نیروهای جبهه مقاومت در کاپیسا

© National Resistance Frontکشته و زخمی شدن 5 طالب از سوی نیروهای جبهه مقاومت در کاپیسا
کشته و زخمی شدن 5 طالب از سوی نیروهای جبهه مقاومت در کاپیسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2024
عضو شوید
جبهه ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای از کشته و زخمی کردن 5 طالب در کاپیسا از سوی نیروهایش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی با نشر خبرنامه ای امروز سه شنبه 7 می 2024 نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان شب گذشته، (دوشنبه 17 ثور) با افراز کمین در مربوطات شهرستان/ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا، بر ملیشه‌های گروه تروریستی طالبان حمله کردند که در نتیجه آن 3 طالب تروریست کشته و 2 تروریست دیگر زخمی شدند".
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2024
جبهه مقاومت: ادعای مبارزه ای گروه تروریستی طالبان به حیث مادر تروریزم با داعش دروغی بیش نیست
این جبهه در ادامه نوشته است: "در این عملیات یک واسطه نظامی دشمن ویران و چند میل اسلحه با مقداری مهمات بدست نیروهای جبهه مقاومت ملی افتاده است".
این جبهه افزوده است، که در عملیات یاد شده به نیروهای جبهه مقاومت ملی آسیبی نرسیده است.
در پایان این جبهه یکبار دیگر بر مبارزه در برابر گروه طالبان تاکید کرده است: "نیروهای جبهه مقاومت ملی عملیات‌های هدفمند خود را در مناطق مختلف کشور به منظور برچیدن بساط ظلم و جنایت گروه تروریستی طالبان طرح و اجرا می کنند".
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است.
با وجود اعلان بخشش عمومی از سوی رهبر این گروه، اما جنگجویان این گروه تاکنون بیش از دو هزار نظامیان و کارمندان حکومت پیشین را زندانی، شکنجه و کشته اند.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала