- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یورش نیروهای روسیه به هدف های نظامی در اوچاکوف

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Истребитель-бомбардировщик Су-34 во время этапа международного конкурса выучки летных экипажей "Авиадартс-2021" в Краснодарском крае
Истребитель-бомбардировщик Су-34 во время этапа международного конкурса выучки летных экипажей Авиадартс-2021 в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2024
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه به بندری در اوچاکوف، جایی که قایق های نظامی لنگر انداخته اند، یورش بردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لبدف، هماهنگ کننده زیرزمینی نیکولایف، به نقل از همکارانش به اسپوتنیک گفت: نیروهای روسی ساختارهای نظامی در اوچاکوف، به ویژه بندر را هدف قرار دادند.
او گفت: "آنها به هدف های نظامی در شهر اوچاکوف در منطقه نیکولایف یورش بردند. از یک بندر نظامی انفجار های به گوش رسید، جایی که قایق‌های نظامی اغلب در آنجا پهلو می‌گیرند".
Истребитель Су-35 авиагруппы Восточного военного округа Вооруженных сил России возвращается на аэродром - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
یورش ارتش روسیه به انباری نیروهای اوکراینی در فرودگاه نظامی مارتینوفکا
لبدف گفت، که ضربه دیگری به منطقه ای در نزدیکی ساحل وارد شد که در آن ساختمانی وجود دارد که پرسنل نظامی اوکراین اغلب در آنجا اقامت می کنند و جلساتی برگزار می کنند.
روز پیش، یک خبرنگار زیرزمینی گفت، که در اوچاکوف انفجار هایی به مرکزهای گردشگری وجود دارد که نیروهای مسلح اوکراین از آنها به عنوان مکان نیروی انسانی استفاده می کنند.
یادآوری می کنیم، که در پاسخ به یورش های ارتش اوکراین به هدف های غیرنظامی، نیروهای روسی پیهم یورش های هدفمندی را بر جاهای پرسنل، تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین و مزدوران و همچنین زیرساخت‌ها، ساختارهای انرژی، صنایع دفاعی، کنترل نظامی و ارتباطات اوکراین انجام می دهد.
همچنان دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه بارها تاکید کرده است، که ارتش به ساختمان های مسکونی و ساختارهای اجتماعی یورش نمی برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала