- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یورش ارتش روسیه به انباری نیروهای اوکراینی در فرودگاه نظامی مارتینوفکا

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Истребитель Су-35 авиагруппы Восточного военного округа Вооруженных сил России возвращается на аэродром
Истребитель Су-35 авиагруппы Восточного военного округа Вооруженных сил России возвращается на аэродром - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2024
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه به یک انبار نیروهای اوکراینی در فرودگاه پیرامون نیکولایف یورش بردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لبدف هماهنگ کننده محلی زیرزمینی به اسپوتنیک گفت، که نیروهای مسلح روسیه با جنگ افزارها به یک انبار جنگ افزارهای اوکراینی در فرودگاه نظامی مارتینوفکا در پیرامون نیکولایف یورش بردند.
گفت وگو کننده اسپوتنیک گفت: "مقاومت نیکولایف از ورود در ساعت 22:50 به منطقه ووزنسنسکی در فرودگاه مارتینوفکا خبر می دهد. دیروز چندین گزارش از پرواز هواپیماها از مارتینوفکا و نیکولایف به سوی پروومایسک و ادیسه منتشر شد. با قضاوت بر اساس قدرت انفجار، و در فاصله بیش از پنج کیلومتری آن احساس شد، به یکی از انبارهای دارای پایگاه نظامی پرواز کرد".
Стрельбы из зенитно-ракетного комплекса Стрела-10М3 на всеармейском конкурсе Чистое небо на полигоне Ейский Учебного центра войсковой противовоздушной обороны - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 68 پهپاد در شبانه روز بر فراز منطقه کراسنودار و کریمه
این فعال زیرزمینی رد نکرد، که مارتینوفکا به عنوان یک فرودگاه "پرش" برای یورش ها به مناطق جدید روسیه و کریمه آماده شده بود. چند هفته پیش، هدف های برای فریب در آنجا و در نزدیکی پایگاه نظامی در کشتزار باگ کار گذاری شده بود.
کمی پیش از این، لبدف از انفجار نیرومند پس از یورش به کریوی روگ خبر داد.
افزون بر این، شهر استری در منطقه لووف و ایستگاه راه آهن در خرسون زیر کنترل نیروهای مسلح اوکراین مورد حمله قرار گرفتند. انفجارهایی در مناطق ژیتومیر، نیکولایف و ترنوپیل ثبت شد.
این همکار زیرزمینی خبرگزاری تصریح کرد: نیروگاه های حرارتی در نقاط مختلف کشور مورد حمله قرار گرفتند. ارتش روسیه به ساختارهای انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر اوکراین یورش می کند. همانطور که دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین تاکید کرد، ارتش در نبرد با نیروهای مسلح اوکراین به ساختمان های مسکونی یا زیرساخت های اجتماعی ضربه نمی زند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала