- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 68 پهپاد در شبانه روز بر فراز منطقه کراسنودار و کریمه

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Стрельбы из зенитно-ракетного комплекса "Стрела-10М3" на всеармейском конкурсе "Чистое небо" на полигоне Ейский Учебного центра войсковой противовоздушной обороны
Стрельбы из зенитно-ракетного комплекса Стрела-10М3 на всеармейском конкурсе Чистое небо на полигоне Ейский Учебного центра войсковой противовоздушной обороны - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2024
عضو شوید
وزارت دفاع گفت: پدافند هوایی 66 پهپاد را در یک شبانه روز بر فراز قلمرو کراسنودار و دو فروند دیگر را در کریمه سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که در منطقه کراسنودار و کریمه، 68 هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در یک شبانه روز سرنگون شدند.
در پیام این وزارت آمده است: "در جریان یک شبانه روز گذشته، تلاش های رژیم کیف برای انجام یورش های تروریستی با استفاده از پهپادهای نوع هواپیما در برابر هدف هایی در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد. سامانه‌های پدافند هوایی در حال انجام وظیفه بر فراز قلمرو کراسنودار 66 پهپاد و دو پهپاد دیگر اوکراینی نیز بر فراز شبه جزیره کریمه نابود کردند".
Фрагменты упавшей англо-французскую ракеты Storm Shadow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2024
چکیده ای گزارش روزانه ای عملیات نظامی ویژه/ سرنگونی 251 پهپاد و 33 موشک وامپیر اوکراینی
همانطور که فرماندار منطقه کراسنودار ونیامین کندراتیف تاکید کرد، که پهپادهای دشمن تلاش کردند به ساختارهای زیرساختی و یک پالایشگاه نفت یورش ببرند، اما تلفات جانی نداشتند.
رومن سینیاگوفسک رئیس منطقه اسلاویانسکی تصریح کرد، که یک ستون تقطیر در قلمرو پالایشگاه محلی پس از 9 یورش پهپاد آسیب دیده است. سپس ستاد عملیات منطقه از خسارت وارده به یگان تفکیک خبر داد، آتش سوزی در پنج متر مربع رخ داد که خاموش شد.
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح اوکراین پیهم سعی می کنند با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به هدف های در خاک روسیه یورش ببرند و نیروهای پدافند هوایی اقدامات آنها را سرکوب می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала