روشنگری پسکوف درباره ای خودداری کیف از گفت و گو در استانبول

© Sputnik / Consulate General of the Russian Federation in Istanbul /  مراجعه به بانک تصاویر Перед началом российско-украинских переговоров во дворце Долмабахче в Стамбуле
Перед началом российско-украинских переговоров во дворце Долмабахче в Стамбуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2024
عضو شوید
سخنگوی کرملین درباره ای خودداری کیف از گفت و گو در استانبول گفت: کیف گفت و گوی استانبول را زیر فشار مستقیم لندن رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، درباره ای دلیل های خودداری کیف از ادامه ای گفت و گوها در استانبول گفت، که این به دلیل فشار مستقیم لندن است.
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین درباره ای گفت و گو با اوکراین از دید غرب: اگر نتیجه ای حاصل نشد، نیاز به برابرسازی است
پسکوف به خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا پس از نشست استانبول در سال 2022، مسکو بدرستی خواسته های جدیدی را به کیف ارائه کرد که اوکراین با آن موافقت نکرد، به خبرنگاران گفت: "همه می دانند که مدرک در واقع پاراف شده است. و همه همچنین از سخنان شرکت کنندگان در این مذاکرات در طرف اوکراینی به خوبی می دانند که دلیل امتناع اوکراینی ها از ادامه بیشتر آنها و نهایی کردن کار بر روی سند دقیقاً چه بوده است. این فشار مستقیم لندن بود. آقای اراخامیه این را گزارش کرد. بقیه چیزها حدس و گمان است. من پیشنهاد می کنم بر روی منابع اولیه تمرکز کنید".
یادآوری می کنیم، که در پایان نومبر سال گذشته، رئیس فراکسیون حزب خدمتکار مردم به رهبری ولادیمیر زلنسکی در رادا عالی و عضو کمیته امنیت ملی، دفاع و اطلاعات، دیوید آراخامیا گفت، که درگیری ها در اوکراین ممکن بود در بهار 2022 پایان بیابد. اما مقام های اوکراینی با بی طرفی کشور موافقت نکردند، پس از مذاکره با طرف روسی در استانبول، بوریس جانسون، نخست وزیر وقت بریتانیا از کی‌یف خواست که با فدراسیون روسیه چیزی امضا نکند و "تنها به بجنگ ادامه بدهد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала