- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین درباره ای گفت و گو با اوکراین از دید غرب: اگر نتیجه ای حاصل نشد، نیاز به برابرسازی است

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совместную "прямую линию" с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره ای دیدگاه غرب در درگیری اوکراین گفت: اگر نتیجه ای حاصل نشد، نیاز به برابرسازی است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، درباره ای دیدگاه کیف و غرب درباره ای گفت و گوها با فدراسیون روسیه، گفت: اگر نتیجه‌ای حاصل نشد، باید اصلاحاتی انجام دهند، اما این موضوع هنر سیاست است که مستلزم سازش است.
پوتین در مصاحبه ای که در کانال تلگرام کرملین منتشر شد، گفت: "اگر ببینند که نتیجه کار نمی کند، ظاهراً باید اصلاحاتی انجام شود. اما این در حال حاضر مسئله هنر سیاست است. زیرا همانطور که می دانیم سیاست هنر سازش است".
 Президент РФ Владимир Путин выступает на заседании Совета законодателей РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
پوتین: روسیه مخالف گفت و گو درباره ای تضمین های امنیتی اوکراین نیست
یادآوری می کنیم، که در پایان ماه نومبر، دیوید آراخامیا رئیس فراکسیون حزب خدمتکار مردم به رهبری ولادیمیر زلنسکی در رادای ورخوونا و عضو کمیته امنیت ملی، دفاع و اطلاعات اوکراین گفت، که عملیات نظامی در اوکراین می‌توانست در سال روان پایان یابد. در بهار 2022، اما مقام های اوکراینی با بی طرفی این کشور موافقت نکردند، پس از مذاکره با طرف روسی در استانبول، نخست وزیر وقت بریتانیا، بوریس جانسون، از کی‌یف خواست که با فدراسیون روسیه چیزی امضا نکند و "تنها بجنگد".
مسکو پیش از این بارها اعلام کرده بود، که برای گفت و گو آماده است، اما کیف ممنوعیتی را برای آنها در سطح قانونگذاری وضع کرده است. غرب مدام از روسیه برای مذاکره دعوت می کند، که مسکو برای آن آمادگی نشان می دهد، اما در عین حال غرب امتناع دائمی کیف از شرکت در گفت و گو را نادیده می گیرد. پیش از این، کرملین اعلام کرده بود، که در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای تغییر وضعیت اوکراین به سوی مسالمت آمیز وجود ندارد؛ اولویت مطلق روسیه دستیابی به اهداف عملیات ویژه است؛ در حال حاضر این تنها از طریق ابزار نظامی امکان پذیر است. همانطور که کرملین اعلام کرد، شرایط در اوکراین می تواند به یک مسیر مسالمت آمیز حرکت کند، مشروط بر اینکه وضعیت واقعی و واقعیت های جدید در نظر گرفته شود؛ همه خواسته های مسکو به خوبی شناخته شده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала