ناامیدی کاخ سفید از کارهای اسرائیل در برابر حماس

© AP Photo / Fatima ShbairПалестинцы ищут выживших после израильского авиаудара в Хан-Юнисе, на юге сектора Газа
Палестинцы ищут выживших после израильского авиаудара в Хан-Юнисе, на юге сектора Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2023
عضو شوید
مقام های ایالات متحده از نحوه مبارزه اسرائیل با حماس ناامید هستند.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ به نقل از منابع گزارش می دهد، که مقام های امریکایی به دلیل افزایش شمار تلفات و درخواست های بی توجه امریکا به اسرائیل از اقدامات اسرائیل در برابر جنبش حماس فلسطینی در نوار غزه "به طور فزاینده ای ناامید شده اند".
القصف الإسرائيلي على غزة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2023
لحظه به لحظه؛ آخرین رویدادهای چهلمین روز درگیری اسرائیل-حماس + ویدیو و نگاره ها
به گفته این آژانس، مقام های دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا تماس های خود را با اسرائیل تشدید کرده اند، آنها "مکالمات پیچیده فزاینده ای" با همکاران اسرائیلی انجام می دهند، اما اسرائیل درخواست های مقام های امریکایی را نادیده می گیرد.
در این گزارش آمده است: "کاخ سفید به طور فزاینده‌ای از مدیریت اسرائیل در جنگ در برابر حماس ناامید شده است، زیرا شمار کشته‌شدگان غیرنظامی افزایش می‌یابد و تماس‌های دولت در گوش‌ها ناشنوا می‌شود و شکاف بین متحدان نزدیک را بیشتر می‌کند".
گفتگوکنندگان آژانس خاطرنشان کردند، که ایالات متحده بارها به اسرائیل در مورد نیاز به حفاظت از غیرنظامیان هشدار داده است، اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل "تاکنون نگرانی های ایالات متحده در مورد امریکایی هایی که در غزه گروگان باقی مانده اند و صدها امریکایی فلسطینی امریکایی که نمی توانند خاک غزه را ترک کنند" نادیده گرفته است.
این روزنامه تاکید می کند، که وقتی امریکا درباره ای حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان پرسش کرد، پاسخ اسرائیل تقریباً ناپسند بود و رهبری اعلام کردند که هدفش محقق شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала