امریکا به جنایات خود در اوکراین اعتراف کرد

ارسال بمب خوشه ای امریکا به اوکراین
ارسال بمب خوشه ای امریکا به اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2023
عضو شوید
سفارت روسیه: امریکا در واقع به ارتکاب جنایات جنگی در اوکراین اعتراف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در واشنگتن گفت که ایالات متحده با ارسال بمب های خوشه ای به کی‌یف، در واقع به ارتکاب جنایات جنگی در اوکراین اعتراف کرده است.
پیش از این، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی ایالات متحده، در مصاحبه ای با ABC News، تصمیم جو بایدن را با نیاز به "جبران" کمبود مهمات متعارف ارائه شده توسط واشنگتن به ارتش اوکراین توجیه کرد.
Сотрудник завода Spreewerk Luebben Мирко Коссац разбирает гильзы кассетных боеприпасов, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2023
کاخ سفید: امریکا به اوکراین بمب خوشه ای می دهد
سفارت روسیه منی گوید: "ما به اظهارات جان کربی، مدیر ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی در مورد ارسال بمب خوشه ای به اوکراین توجه کردیم. این مقام عملاً به ارتکاب جنایات جنگی توسط ایالات متحده در جریان درگیری اوکراین اعتراف کرد. او آشکارا اعلام کرد که غیرنظامیان در اثر سلاح‌های خوشه‌ای امریکایی خواهند مرد."
همانطور که در هیئت دیپلماتیک اشاره شد، منطق اقدامات دولت امریکا در اوکراین به اصل "بدتر نخواهد شد" خلاصه می شود. بر اساس این تفسیر، ایالات متحده آماده است تا هر چیزی را که از قلمرو خود دور است با دست اوکراینی ها نابود کند.
سفارت روسیه چنین نتیجه گیری می کند که اقداماتی مانند ارسال مهمات خوشه ای عمدتاً برای تحمیل شکست استراتژیک به روسیه است که در واقع "از مردم و سرزمین خود دفاع می کند."
روز جمعه، 7 جولای 2023، پنتاگون بسته کمک نظامی جدیدی را برای اوکراین اعلام کرد که برای اولین بار شامل گلوله های توپخانه 155 میلی متری از نوع DPICM بود. اینها مهمات خوشه ای هستند که توسط یک کنوانسیون بین المللی ممنوع شده اند که 123 کشور آن را تصویب کرده اند، اما ایالات متحده و اوکراین در میان آنها نیستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала