رسانه ها: داماد ترامپ ایجاد یک کانال ارتباطی مخفی اطلاعاتی با روسیه را پیشنهاد نکرده است

© REUTERS / Carlos Barria داماد ترامپ ایجاد یک کانال ارتباطی مخفی اطلاعاتی با روسیه را پیشنهاد نکرده است
داماد ترامپ ایجاد یک کانال ارتباطی مخفی اطلاعاتی با روسیه را پیشنهاد نکرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک،کانال تلویزیونی فاکس نیوز به نقل از یک منبع نزدیک گزارش داد،که جارد کوشنر ،داماد ریس جمهور ایالات متحده امریکا، دردیدار با سرگی کیسلیاک سفیر روسیه در امریکا ایجاد یک کانال ارتباطی مخفی بین مسکو و اداره ریاست جمهوری دونالد ترامپ را پیشنهاد نکرده است.

با توجه به منبع کانال،موضوع اصلی نشست کوشنر و کیسلیاک؛که در برج ترامپ برگزار شد سوریه بود.و گویا که در این جلسه ، نه کوشنر  بلکه روس ها ایده استفاده از خطوط مخفی بین دولت ترامپ و روسیه را پیشنهاد کردند. به نقل از وی  ایده انتقال دائمی اطلاعات حساس در این مذاکره هرگز مورد بحث قرار نگرفته است ،و در این مذاکرات فقط  تنها موارد یک باره تماس در سوریه مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این منبع گزار ش داد ،که موضوع این دیدار "اظهارات روسیه  در مورد آن بود ،که،سیاست دولت بارک اوباما ریس جمهورپیشین ایالات متحده در رابط با سوریه اشتباه بود".

پیش از آن واشنگتن  پست  به نقل از مقامات امریکایی ،آشنا با استخبارات امریکا اعلام کرد،که داماد ترامپ در پایان سال 2016 در نشست با سفیر روسیه  در برج ترامپ ،استفاده یک کانال ارتباط  مخفی بین مسکو و مقر هیت انتقالی دولت ترامپ را پیشنهاد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала