ترامپ قصد دارد یک تیم ویژه از وکلا را جهت تحقیق در رابطه با "دخالت روسیه" استخدام کند

© AP Photo / David Zalubowskiترامپ قصد دارد یک تیم ویژه از وکلا را جهت تحقیق در رابطه با "دخالت روسیه" استخدام کند
ترامپ قصد دارد یک تیم ویژه از وکلا را جهت تحقیق در رابطه با دخالت روسیه استخدام کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا قصد دارد یک تیم حقوقدانان را استخدام کند تا آنها در تحقیقات ویژه در رابطه با "دخالت روسیه" در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 امریکا، از منافع وی دفاع کنند.

به گزارش اسپوتنیکبه نقل شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا قصد دارد یک تیم حقوقدانان را استخدام کند تا آنها در تحقیقات ویژه در رابطه با "دخالت روسیه" در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 امریکا، از منافع وی دفاع کنند.   

وزارت دادگستری ایالات متحده امریکا، رابرت مولر مدیر سابق اف بی آی را به سمت دادستان ویژه تحقیقات درباره باصطلاح "دخالت روسیه" در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در ایالات متحده امریکا منصوب کرده است.

پیشتر سرویس های امنیتی ایالات متحده امریکا روسیه را به تلاش برای تاثیرگذاری در انتخابات متهم کرده بودند، اما روسیه بارها این اتهامات را رد کرده و از جمله دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه آنها را بی اساس خوانده است.

طبق گزارش سی ان ان، دونالد ترامپ روز پنج شنبه در کاخ سفید با مشاوران خود دیدار نموده و از امکان تشکیل و استفاده ی گروه ویژه ای از وکلای مدافع برای شرکت در تحقیقات درباره باصطلاح "دخالت روسیه" در انتخابات را با آنها مورد بحث قرار داده است.

 گفتنی است که از جمله مایکل کوئن حقوقدان شخصی دونالد ترامپ نیز در این نشست حضورداشت. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала