لاوروف: داعش را ریشه‌کن می‌کنیم

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: داعش را ریشه‌کن می‌کنیم
لاوروف: داعش را ریشه‌کن می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه ضمن تأکید بر اینکه تروریست‌های داعش نمی‌خواهند در زمان کنونی تسلیم شوند، گفت: ما بی‌تردید داعش را از بین خواهیم برد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت: تروریست‌های داعش در خاورمیانه و شمال آفریقا فعال هستند و اکنون نمی‌خواهند تسلیم شوند اما ما بی تردید آن‌ها را از بین خواهیم برد.
وی افزود: داعش فعالیت‌هایش در افغانستان به ویژه در مناطق شمالی در مجاورت با کشورهای همجوار و هم‌پیمان روسیه را افزایش داده است. نیروهای واکنش سریع وابسته به سازمان معاهده امنیت جمعی و همچنین پایگاه‌های روسیه در تاجیکستان، قرغیزستان و ارمنستان آماده مقابله با حملات تروریست‌های داعش هستند. تا زمانی که این "مرض مسری" را از بین نبرده‌ایم این اولویت ما باقی خواهد ماند.
لاوروف گفت: داعش توانسته حتی در مناطق دوردست روسیه عضوگیری کند. هیئت امنیت فدرال در شهر ماگادان در شرق روسیه یکی از ساکنان محلی را به دلیل مظنون بودنش درباره تأیید گروه تروریستی داعش بازداشت کرد.
وی تأکید کرد: طرح ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره تشکیل جبهه بین المللی متحد برای مبارزه با تروریسم به رغم عدم تشکیل کامل چنین جبهه‌ای تاکنون همچنان مطرح است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала