رسانه های جهان گزارش های متنوعی را از مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون ها 2017 منتشر خواهند کرد

© Sputnik / Maksim Bogodvidرسانه های جهان گزارش های متنوعی را از مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون ها 2017 منتشر خواهند کرد
رسانه های جهان گزارش های متنوعی را از مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون ها 2017 منتشر خواهند کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در 29 آوریل ثبت نام رسانه های غیر معتبر برای منتشر گزارش ها از جام کنفدراسیون های 2017 در مرکز مطبوعاتی این مسابقات بزرگ فوتبال آغاز می شود.

به گزارش اسپوتنیک، چهار مرکز مطبوعاتی چند رسانه ای برای رسانه های غیر معتبر و فاقد اعتبار نامه در شهر های؛ مسکو، سن پترزبورگ، سوچی و کازان، محل های برای برگزاری رقابت های جام کنفدراسیونها 2017 در روسیه دایر خواهد شد. مدت زمان کاری این مراکز رسانه ای از روز 15 ژوئن تا 3 ژوئیه سال جاری خواهد بود.

برنامه کاری همه روزه برای خبرنگاران فشرده و غنی خواهد بود، و هر روز کنفرانس های مطبوعاتی با شرکت ورزشکاران، شهرداران ، مقامات صنعت گردشگری و ستار های فرهنگی و هنری برای آنها ترتیب داده داده می شود. همچنین قرار است گردش های دسته جمعی و تورهای رسانه ای برای خبرنگاران ترتیب داده شود.

کار و فعالیت ها به شکلی برنامه ریزی و سازماندهی خواهد شد، که به برای خبرنگاران در منتشر نمودن گزارش ها در موارد رویدادهای فرهنگی و ورزشی در شهرهای محل برگزاری مسابقات کمکی باشد.

مرکز مطبوعاتی از ساعت 10 صبح تا دیروقت شب کار خواهد کرد و خبرنگاران و روزنامه نگاران در آنجا خواهند توانست از محل های کار مجهز و انترنت رایگان بتوانند استفاده کنند.

 در همه برنامه های رسانه ای سرویس های ترجمه شفاهی همزمان وجود خواهد داشت، و  علاوه بر این مسابقات جام کنفدراسیون ها برای مهمانان مرکز مطبوعاتی بطور زنده پخش خواهد شد.

در سایت footballcitymediacenter.ru/com می توان با شرایط و قاعده دریافت اعتبارنامه برای رسانه ها و همچنین آخرین اخبار آشنا شد، و ثبت نام رسانه ها روز 29 آوریل 2017 آغاز به کار می کند.

مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون ها از روز 17 ژوئن تا 2 ژوئیه 2017 در چهار شهر روسیه؛ مسکو، سن پترزبورگ، سوچی و کازان  برگزار می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала