رئیس شورای فدراسیون روسیه: مسکو از بشار اسد به عنوان یک فرد حمایت نمی کند

© Sputnik / Maksim Blinovرئیس شورای فدراسیون روسیه: مسکو از بشار اسد به عنوان یک فرد حمایت نمی کند
رئیس شورای فدراسیون روسیه: مسکو از بشار اسد به عنوان یک فرد حمایت نمی کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه از بشار اسد به عنوان یک فرد حمایت نمی کند، بلکه مخالف دخالت خارجی در کشور سوریه است.

به گزارش اسپوتنیک، والنتینا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه، مجلس علیا پارلمان روسیه اعلام کرده است که روسیه حامی بشار اسد رئیس جمهور سوریه "به عنوان یک فرد" نیست، بلکه معتقد است دخالت در سرنوشت و امور کشور مستقل سوریه غیر قابل قبول می باشد، و فقط مردم سوریه می تواند سرنوشت خود را تعیین کند.

خانم ماتوینکو در مصاحبه با ریانووستی ضمن بیان این مطلب خاطرنشان ساخت: "ما خواستار رعایت دقیق حقوق بین المللی و منشور سازمان ملل هستیم. و ما می توانیم به طور نمونه به کشور های مثل عراق ، لیبی و دیگر کشور ها سر انجام دخالت های منفی در امور داخلی کشور های مستقل را ببینیم."

خانم ماتوینکو با تاکید بر اینکه: " ما در مذاکرات با همکاران که خواستار رفتن حتمی بشار اسد هستند، سوال مشخص و منطقی را مطرح نموده و می پرسیم: «بسیار خوب، بشار اسد برود، بعدش چی؟ و چی خواهد شد؟ پاسخ روشن است بعدش هرج و مرج و جنگ داخلی طولانی و خونین مثل کشور های مثال زده رخ خواهد داد، چون تا زمانی که توافق های سیاسی نباشد، معلوم نخواهد شد که تغییر حکومت به چه شکلی صورت خواهد گرفت".

رئیس شورای فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که حملات موشکی ایالات متحده امریکا به پایگاه هوایی ارتش سوریه را می توان یک نمونه دیگر از تهاجم خارجی دانست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала