با اخذ کدام تابعیت می‌توان به 127 کشور جهان سفر کرد؟

© Fotolia / Yuganov Konstantin با اخذ کدام تابعیت می‌توان به 127 کشور جهان سفر کرد؟
با اخذ کدام تابعیت می‌توان به 127 کشور جهان سفر کرد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرفتن تابعیت کشورهای مختلف برای ورود به سایر کشورها بدون نیاز به گرفتن ویزه، آرزوی بسیاری از مردم است، اما هزینه و مدت زمان انتظار برای اخذ تابعیت متفاوت است.

به گزارش اسپوتنیک، افرادی که تاجر باشند و یا 100 هزار تا یک میلیون دلار پول دراختیار داشته باشد، می تواند در برنامه ای که کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه دریای کارائیب برای گرفتن تابعیت جهانی در کوتاه مدت ارائه می دهند، شرکت کند.
ماركو جانتيپين مدیر شرکت "هنلی اند بارتنرز" دراین باره می گوید: "تجار از جمله افرادی هستند که بیشترین سفر را در سراسر جهان انجام می دهند، به همین دلیل برای گرفتن تابعیت کشورهای مختلف تعجیل می کنند وطبعا خانواده هایی هستند که می خواهند کودکانشان مورد حمایت واقع شوند تا درآینده از وضعیت آموزشی بهتر برخوردار باشند، به همین جهت، طرحی جایگزین مهاجرت را تهیه می کنند".
کشور سنت لوسیا که جزیره ای کوچک در دریای کارائیب است و نزدیک کشورهای امریکایی شمالی و جنوبی واقع است، ارزان ترین تابعیت ها را دارد، به طوریکه قیمت آن صد هزار دلار است و می توان با آن به 127 کشور بدون ویزه سفر کرد که از جمله این کشورها، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و انگلیس و هانگ کانگ و سنگاپور است ، همچنین مدت زمان اخذ تابعیت، فقط سه تا چهار ماه است.
اما جزیره گرنادا در نزدیک سنت لوسیا، اخذ تابعیت به دوصد هزار دلار نیاز دارد که می توان با آن به کشورهای مشابه و نیز چین سفر کرد و زمان لازم برای گرفتن تابعیت، فقط دو ماه است.
جفری هانسیلیر کارشناس اخذ تابعیت در کشورهای حوزه کارائیب گفت: "برای گرفتن تابعیت، راه دیگری نیز وجود دارد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ودرصورتیکه فردی که مایل به اخذ تابعیت باشد، کارشناس بازار باشد، به وی توصیه می کنیم که در زمینه هوتل های 5 ستاره در انتیگوا یا گرنادا سرمایه گذاری کند".
سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای گرفتن تابعیت کشورهای حوزه کارائیب، به 330 تا 350 هزار دلار سرمایه نیاز دارد، با علم به اینکه قوانین کشورهای حوزه کارائیب، دو تابعیتی را مجاز می داند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала