کوریای شمالی می تواند با 3 بمب هایدروجنی دنیا را نابود کند

© Sputnik / Ilya PitalevВоенная техника на параде в Пхеньяне
Военная техника на параде в Пхеньяне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده ویژه وزارت خارجه کوریای شمالی از آمادگی این کشور برای جنگ با سلاح هسته ای یا هایدروجنی خبر داد و تاکید کرد که پیونگ یانگ توانایی این را دارد، که با سه یا چهار بمب هایدروجنی تمام جهان را نابود کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از سایت امریکایی "Daily Caller News"، الخاندرو ستاو دی  بینوس شهروند اسپانیایی که به عنوان نماینده ویژه وزارت خارجه کوریای شمالی فعالیت می کند و ریاست گروه دوستی کوریا را برعهده دارد، در گفت وگو با پایگاه آرجانتاینی "Infobae" در پاسخ به این مطلب که "امریکا بیشتر از کوریای شمالی راکت دارد"، تصریح کرد:- "مسئله کمیت نیست بلکه قدرت تخریبی است. یک بمب هایدروجنی 100 برابر قویتر از یک بمب هسته ای است. سه یا چهار بمب هایدروجنی برای پایان دادن به دنیا کافی است".

Portraits of Kim Il-sung and Kim Jong-il at a ceremony to open a new residential area on Ryomyong Street in Pyongyang. - اسپوتنیک افغانستان
وزیر دفاع کوریای شمالی امریکا را رسما تهدید کرد

الخاندرو ستاو دی بینوس که در زمینه دفاع از نظام کوریای شمالی فعالیت می کند، گفت:- "نمی توان به کوریای شمالی خدشه ای وارد کرد و اگر به ملت این کشور خدشه ای وارد شود، آنها با سلاح و راکت از خود دفاع خواهند کرد".

وی افزود: کوریای شمالی برای جنگ با سلاح هسته‌ای یا هایدروجنی کاملا آماده است.

کوریای شمالی در جولای سال 2016 میلادی اعلام کرد که یک بمب هایدروجنی را با موفقیت آزمایش کرده است اما ناظران غربی در این ادعا شک و تردید به خرج دادند. این درحالی است که به ثبت رسیده است که این آزمایش کوریای شمالی قویتر از آزمایش های گذشته بوده است.

الخاندرو ستاو دی بینوس گفت: همه مطالب منتشر شده درباره کوریای شمالی صرفا دروغ پردازی کشورهای غربی است که تلاش می کنند به منافع مشروع این کشور آسیب برسانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала