کشف رمز اثر باستانی در ترکیه حکایت از یک فاجعه جهانی دارد

© Photo / Facebook/Israel Antiquities AuthorityItems Thousands of Years Old that were Retrieved from the Sea were Turned Over to the Israel Antiquities Authority
Items Thousands of Years Old that were Retrieved from the Sea were Turned Over to the Israel Antiquities Authority - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان دانشگاه ادینبورگ در انگلستان ستون های سنگی حک شده را با رسامی های پیدا کرده اند که به گفته محققان نماد یک فاجعه جهانی را نشان می دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت Phys.org، آثار مکشوفه در مجتمع معبد گیبکلی تپه واقع در ارتفاعات ارمنی در جنوب شرق ترکیه پیدا شده است. قدامت این اثر حدود 12 هزار سال است و با تغییرات آب و هوا و آب شدن یخ های گرینلند مطابقت می کند.

Башар Асад - اسپوتنیک افغانستان
هشدار اسد به ترکیه

محققان پس از تحلیل و تجزیه آماری هب این نتیجه رسیدند که تصویرهای کشیده شده با صور و رویدادهای نجومی همراه است. برخی از این نقاشی ها به عنوان نمونه، مرد بدون سر می تواند نشان دهنده نماد اثر فاجعه باشد.

دوازده هزار سال پیش به طور ناگهانی یک دوره سرد آغاز شد که نظر به بعضی از گفته ها این دوره پس از سقوط یک ستاره دنباله دار آغاز گردیده است. بنابراین محققان بر این باورند که ساکنان گیبکلی تپه برخورد جسم آسمانی را بر پایه ستون ها نقاشی کرده اند. محققان تخمین می زنند، که این رویداد حدود 10،899 سال پیش از میلاد صورت گرفته است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала