یک آموزگار مکتب در انگلستان به خاطر رابطه جنسی گروهی با دآنش آموزان دختر از آموزش کنار گذاشته شد

© Fotolia / Africa StudioДевушка в маске
Девушка в маске - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانسوزا جنکینز که به عنوان آموزگار موقت در یکی از مکتب های شهر دانکستر انگلستان به آموزش مشغول بود، نظر به کمیته حرفه ای آموزش برای همیشه از آموزش محروم شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، فرانسوزا جنکینز 45 ساله که به عنوان آموزگار موقت در یکی از مکتب های شهر دانکستر انگلستان به آموزش مشغول بود، نظر به حکم کمیته حرفه ای آموزش انگلستان برای همیشه از آموزش محروم شد. این آموزگار متهم به روابط جنسی گروهی با یکی از دانش آموزان زیر سن دختر می باشد.

Секс-кукла в китайском магазине - اسپوتنیک افغانستان
آغاز رسوایی جنسی در مکتب های ابتدایی چین

متخصصان جنکیز را متهم به لطمه زدن و تضعیف شهرت آموزگاری نموده و این کار او را غیرقابل بخشش می دانند.

با توجه به داده های دریافت شده توسط کمیسیون، فرانسوا جنکینز با یکی از دانش آموزان صنف ششم پیوند نزدیک برقرار می کند و شماره تیلیفون او را می گیرد و به او در باره زندگی خود در پیام ها توضیح می دهد. در پایان جشن فراغت مکتب جنکینز همین دوست دختر دانش آموز خود را به خانه خود دعوت می کند، که در آنجا شریک زندگی اش هم زندگی می کند.  

چند روز پس از این جنکنیز و شریک زندگی اش این دانش آموز را به خانه خود می برند و جنکینز برای سکس گروهی دوست پسر خود را هم دعوت می کند.

به گفته این دانش آموز دختر، او در زمان عمل جنسی گریه می کرده و از آنها خواهش کرده که این کار را توقف بدهند، چرا که او آماده برقرار کردن عمل جنسی با یک مرد بزرگسال را ندارد، اما آنها به خواسته او توجهی نمی کنند.

پس از این حادثه، این آموزگار زن با پرداخت 13 هزار پوند به دختر و دوست پسر خود در تلاش سرپوش گذاشتن این حادثه بوده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала