بشار اسد: آمار غرب در مورد کشته شگان سوریه برای استفاده سوء اغراق آمیز است

© AP Photoبشار اسد: آمار غرب در مورد کشته شگان سوریه برای استفاده سوء اغراق آمیز است
بشار اسد: آمار غرب در مورد کشته شگان سوریه برای استفاده سوء اغراق آمیز است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
غرب شمارش تلفات در سوریه را به طور اغراق آمیز اعلام می کند، تا بتواند به "بهانه های انسان دوستانه" از این موضوع استفاده سوء نموده و به سوریه حمله کند.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه  در مصاحبه اش با خبرگزاری "اسپوتنیک"  گفته است که ؛ غرب شمارش تلفات در سوریه را به طور  اغراق آمیز اعلام می کند، تا بتواند به "بهانه های انسان دوستانه" از این موضوع استفاده سوء نموده و به سوریه حمله کند. در آغاز جنگ در سوریه 10 هزار نفر کشته شدند نه 100 هزار نفر، اطلاعات سازمان ملل دقیق نیست، چون آنها دسترسی به ابزار برای محاسبه دقیق ندارند.

وی گفت: " به طور کلی ما می توانیم در مورد کشته شدگان طبق آمار رسمی صحبت کنیم، و  طبق آمار رسمی 10 هزار نفر می باشد نه 100 هزار نفر، که شما آنرا از رسانه ها می شنوید. البته باید از هزاران افراد که گم شدند و از سرنوشت شان خبری نیست هم یاد آور شد، و این آمار رسمی است. اما غربی ها تعداد کشته شدگان تروریست ها را هم در بین کشته شدگان سوری اضافه می کنند، تروریست های که کشته شدگان و فوت آنها در آمار دولت سوریه جا ندارد، که همینطور شامل کشته شدگان خارجی نیز می شود که برای جنگ در سوریه آمده اند."

به گفته بشار اسد: " آمار که ما از رسانه های غربی می شنویم نه دقیق است و نه حقیقت ندارد. غرب شمارش تلفات در سوریه را به طور  اغراق آمیز اعلام می کند، تا بتواند به "بهانه های انسان دوستانه" از این موضوع استفاده سوء نموده و به سوریه حمله کنند و به تبلیغات آنها در سوریه اوضاع خیلی وخیم تر از آنچه که است به دروغ نشان بدهند. لذا ما به عنوان یک ملت و یک دولت می توانیم در مورد 10 هزار کشته صحبت کنیم و آمار بدهیم."   

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала