حمایت چین از موضع روسیه در قبال سوریه و کوریای شمالی

© AP Photo / Ng Han Guanحمایت چین از موضع روسیه در قبال سوریه و کوریای شمالی
حمایت چین از موضع روسیه در قبال سوریه و کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چین از موضع روسیه در زمینه های؛ تحقیق درباره حمله شیمیایی دراستان ادلب سوریه، و همچنین موضوع کوریای شمالی حمایت کرده و جهت حل و فصل سیاسی درگیری ها در نقاط داغ و تنش زا اعلام آمادگی همکار نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، وانگ ئی، وزیر خارجه چین در دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: " چین از موضع روسیه در زمینه های؛ تحقیق درباره حمله شیمیایی دراستان ادلب سوریه، و همچنین موضوع کوریای شمالی حمایت کرده و جهت حل و فصل سیاسی درگیری ها در نقاط داغ و تنش زا آماده برای همکاری هستیم. 
همانطور که می دانید کشور چین دیروز در سازمان منع سلاح های شیمیایی با روسیه همکاری کرد. ما به پیش نویس شما رأی مثبت دادیم، و معتقد هستیم که موضع و راهکار شما منطقی و اساسی است".
وانگ ئی خاطرنشان نمود که "کشور های روسیه و چین در رابطه با پرتاب موشک کوریای شمالی، یکجا با هم از موضع حل وفصل صلح آمیز از راه گفتگو در شبه جزیره دفاع کردند".
این دیپلملت چینی تاکید کرد که: "ما با وجود اوضاع بغرنج بین المللی خط مشی سخت گیرانه ای را اختیار کردیم. ما آماده هستیم به همراه شرکای روسی خود تعامل استراتژیک را تقویت کرده و برای برقراری ثبات بین المللی و حل و فصل اوضاع در نقاط داغ و تنش زا از راه سیاسی  برای حل مشکلات تلاش کنیم".    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала