در فیلیپین در بدل کشتن معتادین الکول و خلاف‌کاران پاداش پرداخته می‌شود

© REUTERS / LEAN DAVAL JRدر فیلیپین در بدل کشتن معتادین الکول و خلاف‌کاران پاداش پرداخته می‌شود
در فیلیپین در بدل کشتن معتادین الکول و خلاف‌کاران پاداش پرداخته می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارمندان پولیس فیلیپین حدود 200 دالر در بدل به قتل رسانیدن معتادین به الکول، متجاوزین، تقلب‌کاران، کیسه‌بُر ها و اعضای باند های خلاف کار، بدست می‌آورند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Reuters، یک کارمند متقاعد پولیس استخبارات فیلیپین در گزارش 26-صفحه‌یی نوشته است، حذف یک معتاد به مواد مخدر و یا فروشنده مواد مخدر حدود 400 دالر پاداش دارد، در بدل قتل فروشنده عمده 20 هزار دالر پرداخته می‌شود، و آنعده کارمندان پولیس که از خوش شانسی شان قادر به از بین بردن قاچاقبر مواد مخدر می‌شوند حدود 100 هزار دالر پاداش دریافت می‌کنند.

آژانس با نویسنده این گزارش و کارمندان فعلی پولیس این کشور مصاحبه کرده است. یک کارمند پولیس فیلیپین که نخواست هویت اش فاش شود گفت که کارمندان ادارات اجرای قانون در این کشتار نه تنها بخاطر پول بلکه از ترس قرار گرفتن نام‌های شان در فهرست مظنونین شریک در قاچاق مواد مخدر، نیز شرکت می‌کنند. به گفته وی، این فهرست‌ها توسط پولیس و مقامات محلی ساخته می‌شوند.

رویترز نوشته است، بسیاری از معلومات این گزارش اطلاعات ناظرین بی‌طرف حقوق بشر و تحقیقات رویترز درمورد جنگ و جنایت سازمان یافته است، که توسط مقامات فیلیپین به پیش گرفته شده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала