یک بیمار روانی در امریکا دختر اوباما را تعقیب میکرد

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisیک بیمار روانی در امریکا دختر اوباما را تعقیب میکرد
یک بیمار روانی در امریکا دختر اوباما را تعقیب میکرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، سرویس خدمات مخفی امریکا یک عاشق پیشه روانی، که عاشق مالیا، دختر کوچک باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده است، پس از آنکه چند بار وی را در نیویورک مورد تعقیب قرار داده بود، بازداشت کرد.

یک مرد 30 ساله ای به نام "جیر نیلتون کاردوسو" روز 10 اپریل به طبقه چهارم ساختمان واقع در محله ترایبک نیویورک رخنه کرد که مالیا در آنجا به عنوان کارآموز مشغول کار بود. ماموران سرویس مخفی این مرد را بازداشت و پس از ابراز عشق علنی وی به دختر اوباما از ساختمان بیرون کردند.
اما این عاشق روانی پس از دوروز دوباره پس از خروج مالیا از خانه در یک محله دیگر در نیویورک به تعقیب او پرداخت. سرویس خدمات مخفی دوباره مزاحم را بازداشت کرده و تقاضا نمود دست از سر دختر بارک اوباما دست بردارد.
بعدا معلوم شد کاردوسو قبلا نیز بارها تلاش کرده بود به کاخ سفید ، محل سابق اقامت مالیا رخنه کند. ماموران سرویس مخفی به خانه مرد مزاحم در محله بروکلین نیویورک رفته و پس از گفتگو با وی به این نتیجه رسیدند که وی دچار اختلالات روانی است. حالا کاردوسو را برای معاینه به درمانگاه روانی اعزام کرده اند و پس از یک مدت درباره اقامه اتهام علیه وی تصمیم گیری خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала