پیشگوی که پیروزی ترامپ را پیش بینی کرده بود، از آغاز زمان جنگ جهانی سوم هم خبر داد

© AP PhotoIn this photo, the battleship USS Arizona belches smoke as it topples over into the sea during a Japanese surprise attack on Pearl Harbor, Hawaii, December 7, 1941.
In this photo, the battleship USS Arizona belches smoke as it topples over into the sea during a Japanese surprise attack on Pearl Harbor, Hawaii, December 7, 1941. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرد پرتگالی که پیروزی ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری امریکا پیش بینی کرده بود، اکنون زمان جنگ جهانی سوم را پیش بینی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اکسپرس، گاراتسیو ویلگاس عارف اهل کشور پرتگال، پیش از این پیش بینی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا را اعلام نموده بود، این بار وی تاریخ آغاز جنگ جهانی سوم را در اوایل سال جاری پیش بینی نمود. 

جنگ سوم جهانی برسرمنابع آب آغاز خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
جنگ سوم جهانی برسرمنابع آب آغاز خواهد شد

به عقیده وی، وقوع جنگ هسته ای اجتناب ناپذیر است و حملات اخیر امریکا در سوریه، منادی این اتفاق خواهد بود. 
به نقل از گاراتسیو ویلگاس، جنگ هسته ای با مشارکت ایالات متحده امریکا، روسیه، کوریای شمالی و چین در 13 ماه می 2017 آغاز می گردد. این روز برابر با 100-مین سالگرد حضور و تجلی حضرت مریم مقدس در شهر فاتیما در پرتگال است. 
به باور این پیشگوی پرتگالی، تا اکتوبر 2017 این موضوع را باید به ساکنان جهان اطلاع رسانی نمود. وی در ادامه افزود، این دوره "بسیار سختی" خواهد بود. 
به عقیده ویلگاس، جنگ جهانی سوم کوتاه خواهد بود و پیش از پایان سال به اتمام خواهد رسید. از سوی دیگر، وی اطلاع دقیقی از عواقب این جنگ جهانی جدید بیان ننموده است. 
پیش از این، به گزارش رسانه های خارجی در سال 2015، ویلگاس پیروزی ترامپ را نیز در انتخابات پیش بینی کرده بود. بر اساس پیش بینی وی در آن زمان، یک جمهوری خواه به عنوان صدر نشین روشنفکران "جنگ جهانی جهان سوم به ارمغان خواهد آورد".
تنها این مرد پرتگالی، پیش بینی آخرالزمان در سال 2017 را پیش بینی ننموده است. بلکه افراد دیگری نیز این غیبگویی را کرده اند. اما تا کنون هنوز هیچ کدام از پیش بینی های بقیه پیشگو ها به وقوع نه پیوسته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала