ادیداس به اشتباه به اعضای بازمانده ماراتن بوستون تبریک گفت

© Flickr / Jake BellucciAdidas
Adidas - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایندگان شرکت تجاری ورزشی ادیداس به تمام شرکت کنندگان مسابقه ماراتن بوستون که در اپریل 2013 مورد حمله تروریستی قرار گرفته بود، پیام تبریکی فرستادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Telegraph، نمایندگان شرکت تجاری ورزشی ادیداس با فراموش کردن حادثه تروریسی اپریل 2013 به تمام شرکت کنندگان مسابقه ماراتن بوستون پیام تبریکی فرستاد.

در این پیام چنین آمده است:- "دوندگان مارتن بوستون ما به شما تبریک می گوئیم که شما زنده ماندید". شرکت ادیداس را دوندگان به بی احتیاطی متهم کرده است.  

​روز دوشنبه تاریخ 17 اپریل مارتن بوستون 121 مین بار خود را برگزار کرد. پس از پایان مسابقه شرکت کنندگان این پیام دلگرم کننده را از شرکت ادیداس دریافت کردند.

در نتیجه فشار کاربران شبکه های اجتماعی، نمایندگان ادیداس به پیوند از پیام پیشین خود از دوندگان معذرت خواهی کرده و نوشت:- "ما ازاشتباه خود بسیار احساس شرم می کنیم، ما نمی خواستیم که به هیچ کسی توهین کنیم". 

​در 15 اپریل سال 2013 در ماراتن بوستون انفجار رخ داد که در آن سه نفر کشته و بیش از 260 تن زخمی شدند. تیمورلنگ تسارنایف یکی از سازمان دهندگان حمله توسط پولیس کشته و برادرش که همکارش بود دستگیر و به طور رسمی به اعدام محکوم شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала