وزارت دفاع ایران: تروریست‌ها در سراسر جهان از اسلحه امریکایی استفاده می‌کنند

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع ایران: تروریست‌ها در سراسر جهان از اسلحه امریکایی استفاده می‌کنند
وزارت دفاع ایران: تروریست‌ها در سراسر جهان از اسلحه امریکایی استفاده می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال حسین دهقان وزیر دفاع ایران امروز اظهار کرده است که تروریست‌های-وهابی هر روز در تمام جهان، به خصوص در سوریه و عراق با استفاده از اسلحه و مهمات تولید امریکا، دست به انجام جرایم می‌زنند.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، جنرال حسین دهقان وزیر دفاع ایران با ابراز نظر درمورد گفته‌های جیمس متیس وزیر دفاع ایالات متحده امریکا در رابطه با تامین تسلیحاتی ایران به شورشیان حوثی در یمن، گفت: "به وزیر دفاع ایالات متحده امریکا توصیه می‌کنم تا قبل از اینکه اتهام وارد کند، نخست تاریخ مداخلات نظامی دولت‌های قبلی ایالات متحده امریکا در ویتنام، عراق، سومالی، افغانستان و نمونه‌ها اخیر جنایات جنگی در سوریه و یمن را مطالعه کند".

وزیر دفاع ایران گفت: "ایشان و سران به اصطلاح استراتژیست امریکا باید بدانند که دوره و عصر هفت تیرکشی، اتهام زنی، پرونده سازی و مداخله سازی از موضع حق به جانب گذشته است و این سخنان جابجا کردن متهم با مدعی است".  وی افزود: "بهتر است رهبران امریکا در پی حل مسائل داخلی آن کشور باشند و به دنبال بحران آفرینی جدید و برافروختن شعله های جنگ در کوریا و خاورمیانه نباشند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала