اعزام قوای بحری امریکا به استرالیا

© Photo / Official U.S. Navy Pageاعزام قوای بحری امریکا به استرالیا
اعزام قوای بحری امریکا به استرالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قوای بحری آمریکا از امروز (سه‌شنبه) وارد مناطق استوایی شمال استرالیا شدند تا در یک ماموریت استقرار شش ماهه شرکت کنند. آنها قرار است در جریان این ماموریت با نیروهای نظامی استرالیا و چین تمرینات مشترکی را انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، این برنامه استقرار قوای بحری سالانه آمریکا و استرالیا از سال 2011 و در دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا آغاز شد و در راستای برنامه افزایش نیروها در آسیا به منظور مواجه با چین انجام می‌شود و برای 25 سال در نظر گرفته شده است.
دگروال برایان میدلتون، فرمانده این گروه از قوی بحری آمریکا بعد از آنکه اولین بخش از این نیروها وارد شهر داروین شدند گفت: من فکر می‌کنم تعهد ما به استقرار یک نیروی ضربت در اینجا و تداوم مذاکرات برای افزایش این نیروها طی سال‌های آینده نشان می‌دهد که ما حقیقتا برای این منطقه اهمیت قائل هستیم.
او اظهار کرد: نزدیکی به جنوب شرق آسیا و اقیانوس هند نشان می‌دهد که اینجا یک موضع همیشه مهم به شمار می‌آید. قوای بحری آمریکا با شرکای چینایی و استرالیایی یک رزمایش مهم انجام خواهند داد.
میدلتون ادامه داد: میزان استقرار نیروهای ما برای امسال 1250 سرباز است که کمتر از برنامه ریزی اولیه برای استقرار 2500 نیروی بحری در سال جاری میلادی بوده اما به جای آن بیشترین تعداد طیاره های آمریکایی در استرالیا مستقر می‌شوند که شامل 13 طیاره هستند. این یک نشانه ملموس از تعهد ما به امنیت منطقه و این شراکت است.
او تاکید کرد: تصمیم برای اعزام این طیاره ها مربوط به قبل از افزایش تنش‌ها در شبه جزیره کوریا می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала