اعزام سه کشتی طیاره بر امریکایی به جزیره کوریا

© Photo / Russian Pacific Fleet press serviceاعزام سه کشتی طیاره بر امریکایی به جزیره کوریا
اعزام سه کشتی طیاره بر امریکایی به جزیره کوریا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود تنش ها در شرق آسیا، پنتاگون سه کشتی طیاره بر خود را به سمت سواحل کوریای شمالی روان کرده اما ظاهرا این کشتی ها برای شرکت در رزمایش مشترک است .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العام، سه کشتی طیاره بر آمریکا، یو اس اس کارل ویلسون ، یو اس اس رونالد ریگان و یو اس اس نیمیتز قرار است در روزهای آتی وارد دریای جاپان شوند.
واشنگتن و سئول در حال مذاکره در مورد تمرینات نظامی مشترک هستند که این سه کشتی طیاره بر نیز در آنها شرکت دارند. انتظار می رود کشتی طیاره بر کارل ویلسون در 25 اپریل سال جاری میلادی وارد دریای جاپان شود و دو کشتی دیگر نیز به آن بپیوندند.
کشتی طیاره بر کارل ویلسون در کنار کشتی های آمریکایی در اوایل اپریل سال جاری میلادی از واشنگتن به سمت شبه جزیره کوریا حرکت کرد.
به گزارش ایسنا، این کشتی های طیاره بر آمریکایی در حالی به سمت شبه جزیره کوریا و جاپان در حرکت هستند که تنش با کره شمالی به اوج خود رسیده و روز یکشنبه پیونگ‌یانگ یک آزمایش راکتی ناموفق داشت و راکت که پرتاب کرد بلافاصله منفجر شد.
لوی درستیز قوای مسلح کوریای جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که این راکت در نزدیکی شهر ساحلی سینپو در کوریای شمالی شلیک شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала