یک سوم روس ها باور به جنگ احتمالی روسیه و امریکا دارند

© Sputnik / Alexey FilippovНзинга Прескод и Аида Шанаева в полуфинальном поединке на соревнованиях среди женщин по фехтованию на рапирах на чемпионате мира в Москве
Нзинга Прескод и Аида Шанаева в полуфинальном поединке на соревнованиях среди женщин по фехтованию на рапирах на чемпионате мира в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بسیاری از روس ها هنوز هم بر این باورند که جنگ میان روسیه و ایالات متحده امریکا غیر ممکن و یا بعید است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه، بسیاری از  روس ها همچون  پیشین بر این باورند، که احتمال وقوع جنگ بین روسیه و امریکا غیرممکن یا بعید است. با این وجود 30% روس ها امروز از احتمال وقوع درگیری بین دو کشور صحبت می کنند.

Президент РФ Владимир Путин на встрече с представителями зарубежных деловых кругов - اسپوتنیک افغانستان
بی اعتمادی بین روسیه و امریکا

نتایج نظرسنجی های انجام گرفته توسط این مرکز طی روزهای 11-12 اپریل 2017 نشان می دهد، که از بین 1 هزار و 200 نفر شرکت کننده در نظرسنجی به شیوه مصاحبه، یک سوم به وقوع جنگ باور دارند.

نزدیک به 63 % بر این باورند، که درگیری مسلحانه روسیه و امریکا و ناتو غیرممکن یا بعید است، با این وجود 30% وقوع این درگیری را ممکن می دانند.

16% افراد حاضر در این نظرسنجی ها بر این باور هستند؛، که امروز احتمال درگیری بسیار کم است و 47% آن را ضعیف دانسته، 16% می گویند، که احتمال آغاز درگیری مسلحانه کاملا وجود دارد. در این میان 14% نیز می گویند، که این جنگ هم اکنون جریان دارد.

در ماه مارچ سال 2014، 25% مردم کشور روسیه وقوع جنگ بین دو کشور را غیرممکن عنوان می کردند و بیش 50% می گفتند که احتمال وقوع آن ضعیف است.         

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала