سازمان «کلاه سفیدها» متهم به نجات دورغین کودکان سوری شد

© AFP 2023 / Delil SouleimanСирийские дети на востоке Эр-Ракки
Сирийские дети на востоке Эр-Ракки - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعضای سازمان «پزشکان مدافع حقوق بشر سویدن» در نتیجه تحقیقاتی که انجام دادند، دریافتند که سازمان «کلاه سفیدها» نجات کودکان مجروح در سوریه را شبیه سازی کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، اعضای سازمان «پزشکان سوئدی مدافع حقوق بشر» تحقیقاتی را انجام دادند که در نتیجه آن مشخص شد سازمان «کلاه سفیدها» نجات کودکان مجروح در سوریه را شبیه سازی کرده اند.

دمشق - اسپوتنیک افغانستان
از وقایع سوریه و دروغ‌ پردازی‌های رسانه‌های غربی، پرده برداشته شد

با مطالعه روی فیلم های ضبط شده توسط «کلاه سفیدها» و تصایور تهیه شده درزمان حملات کیمیاوی درسرمینه در ماه مارچ 2015 این نتایج حاصل شده است.

به عنوان مثال، متخصصان می گویند، که در یکی از فیلم ها یک امدادگر سوزن سرنگ را در قلب کودک وارد می کند، اما در حین انجام این کار پیستون را فشار نمی دهد و مایع تزریق نمی شود.

علاوه بر این کارشناسان می گویند، که کودک سوری حتی اگر در لحظه فیلم برداری بی جان نبوده، قطعا بعد از انجام این تزریق نادرست جان خود را از دست داده است.

در یک ویدئویی دیگر اعضای سازمان مذکور به سمت سه کودکی می روند که زیر دست امدادگران جانشان را از دست دادند، اما کلاه سفیدها می گویند، که آنها در اثر گاز کلر کشته شده اند. پزشکان غیر وابسته دلیل مرگ آنها را در پرونده پزشکی مشاهده کرده اند.

تصاویر قربانیان حملات کیمیاوی که آرام آرام جان می دادند شاید در اصل تصاویر افرادی باشد که در اثر مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در تزریق توسط پزشکان جان می دهند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала