آمادگی رهبر حزب جمهوریخواه امریکا برای حمایت از اعمال تحریم های جدید علیه روسیه

© W.Scottآمادگی رهبر حزب جمهوریخواه امریکا برای حمایت از اعمال تحریم های جدید علیه روسیه
آمادگی رهبر حزب جمهوریخواه امریکا برای حمایت از اعمال تحریم های جدید علیه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میچ مک کانل رهبر حزب جمهوریخواهان امریکا گفت: قصد دارد با رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا در مورد اعمال تحریم های جدید علیه روسیه صبحت نماید.

به گزارش اسوتنیک، یچ مک کانل رهبر حزب جمهوریخواهان امریکا گفت: قصد دارد با رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا در مورد اعمال تحریم های جدید علیه روسیه صبحت نماید. وی معتقد است، اکثر نمایندگان سنا از اعمال تحریم های جدید علیه روسیه استقبال خواهند کرد.
این قانونگذار امریکا، روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: " من آماده حمایت از اعمال تحریم های جدید علیه روسیه می باشم و اگر چنین اقدامی از جانب ریاست جمهوری دونالد ترامپ صورت گیرد، هر دو حزب در سنا از آن حمایت خواهند کرد.
وی به پاسخ سوال خبرنگار در مورد اعمال تحریم های احتمالی علیه فدراسیون روسیه و در ارتباط با اوضاع سوریه گفت:" این بسیار خوب است که دولت ترامپ تحریم های موجود علیه مسکو را لغو نکرده است. اگر آنها فکر می کنند که اقدامات محدود کننده علیه روسیه ضروری است و اگر نمایندگان کانگرس از آن حمایت کنند، پس من آشکارا می گویم، از این اقدام حمایت می کنم".
رهبر حزب جمهوریخواهان امریکا در ادامه سخنانش تاکید کرد، من قصد دارم در این مورد با رئیس کمیته مجلس سنا در امور خارجی و تمام کسانیکه به این باورند که ما باید در حال حرکت باشیم، صحبت خواهم کرد.
شایان ذکراست، ایالات متحده و اتحادیه اروپا در سال 2014 در ارتباط با حوادث اوکراین و الحاق کریمه به روسیه تحریم هایی علیه فدراسیون روسیه اعمال کردند. علاوه براین، این تحریمات شامل ، محدویت در عرضه تجارتی، مالی و نظامی و همچننین ممنوعیت ورود تعدادی از مقامات فدراسیون روسیه به امریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد و دارایی این مقامات در این کشورها نیز مسدود گردیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала