اردوغان انفجار تروریستی سنت پتربورگ را به پوتین تسلیت گفت

© REUTERS / Presidential Palace/Yasin Bulbulاردوغان انفجار تروریستی سنت پتربورگ را به پوتین تسلیت گفت
اردوغان انفجار تروریستی سنت پتربورگ را به پوتین تسلیت گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در رابطه با انفجار در سنت پتربورگ به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیام تسلیت خود را ارسال کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دولتی "ینی سفک" ترکیه ، در پیام اردوغان گفته می شود:" می خواهم تاکید کنم که ترکیه در رابطه با این اقدام تروریستی وحشیانه با روسیه ابراز همبستگی می کند. کشور ما که طی سالهای طولانی با ترور مبارزه می کند، این درد را به خوبی درک می کند. این حمله وحشتناک را به شدت محکوم می کنیم".
یادآور می شود روز دوشنبه 3 اپریل ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت مسکو انفجاری در متروی سن پتربورگ در یکی از واگن های مترو بین دو ایستگاه "سنایا" و "موسسه تکنولوژیکی دو" رخ داد. ورونیکا اسکوروتسوا وزارت صحت عامه روسیه اعلام کرد طبق تازه ترین اطلاعات در این حادثه 14 نفر کشته و بیش از 60 دیگر زخمی شدند. یک بمب دیگر در ایستگاه "پلوشاد ووستانیا" کشف شده اما از منفجر شدن آن جلوگیری به عمل آمد.
کمیته بازپرسی روسیه در این مورد پرونده جنایی گشوده و تحقیقاتی آغاز کرده است که در چارچوب آن همه عوامل احتمالی از جمله تروریزم در وقوع این انفجار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала