پیام های همدردی سراسر جهان در پیوند به حمله سن پترزبورگ

© Sputnik / Aram NersesyanЦветы у посольства РФ в Ереване в память о погибших в результате взрыва в метрополитене Санкт-Петербурга
Цветы у посольства РФ в Ереване в память о погибших в результате взрыва в метрополитене Санкт-Петербурга - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیام های همدردی و تسلیت در پیوند به انفجار متروی سن پترزبورگ از سراسر جهان به روسیه فرستاده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رهبران و وزرای امور خارجه کشورهای مستقل مشترک المنافع، کشورهای آسیا و اروپا و از جمله وزیر امور خارجه اکراین پاول کلیمکین ابراز تاسف خود را در باره انفجار دیروز متروی سن پترزبورگ ابراز داشته است. شورای امنیت سازمان ملل متحد این انفجار را محکوم کرده و خواستار یافتن عاملان و سازمان دهندگان آن شد. 

Мужчина у станции метро Технологический институт в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان
عزاداری در سن پترزبورگ/ بررسی در باره انفجار در مترو ادامه دارد

سازمان امنیت و همکاری و مجمع پارلمانی اتحادیه اروپا نیز از این حادثه شوکه شده و تاکید می دارد که همه فکر و هوش شان با مردم روسیه و به ویژه با خانواده های کسانی که در این حادثه صدمه دیده اند، می باشد.

در سراسر جهان مردم کشورهای مختلف به ساختمان سفارت روسیه گل و شمع می برند و در شبکه های اجتماعی هشتگ #PrayForStPetersburg و یا # سن پترزبورگ ساخته اند. 
پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در گفتگو با ولادیمیر پوتین این انفجار را حادثه ای وحشتناک خواند و رهبران دو کشور در باره مسئله مبارزه با تروریسم بحث کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала