بازهم ترامپ از رسانه های امریکا انتقاد کرد

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisPresident Donald Trump calls on a reporter during a news conference, Thursday, Feb. 16, 2017, in the East Room of the White House in Washington
President Donald Trump calls on a reporter during a news conference, Thursday, Feb. 16, 2017, in the East Room of the White House in Washington - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا روز چهارشنبه در تازه ترین توییت های صبحگاهی خود، عملکرد برخی رسانه ها در کشورش از جمله روزنامه نیویورک تایمز را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش  اسپوتنیک به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ در توییتر خود نوشت: یادتان می آید وقتی نیویورک تایمز شکست خورد درست بعد از انتخابات از مشترکین خود بابت پوشش اشتباه رسانه ای اش عذرخواهی کرد. اکنون اوضاع بدتر است.

Президент США Дональд Трамп во время телефонного разговора в Овальном кабинете Белого Дома - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ استفاده از آی فون را آغاز کرد

وی درتوییت دیگری آورد: فرض کنید که مردم کشور بزرگ مان تنها بتوانند ببینند که اخبار دولت من از سوی برخی رسانه های خاص با چه شرارت و بی دقتی پوشش داده می شود. 
به نوشته نشریه هیل، این توییت ها درحالی منتشر شد که روزنامه نیویورک تایمز مطلبی را در صفحه نخست خود با استناد به منابع ناشناس منتشر کرد و در قالب آن خشم و شکاف در میان چهره های ارشد کاخ سفید را به تصویر کشید.
همچنین پس ازانتخابات ریاست جمهوری امریکا، نامه ای خطاب به خوانندگان نیویورک تایمز در این روزنامه چاپ و در آن به هدف مسئولان روزنامه برای وقف مجدد خود به ماموریت اصولی روزنامه نگاری تایمز اشاره شد.
درآن نامه همچنین ضمن تشکر از خوانندگان روزنامه به خاطر وفاداری شان به مطالب منتشر شده در نیویورک تایمز، از پوشش صادقانه اخبار در این روزنامه بدون ترس و جانبداری سخن به میان آمد.
ترامپ این نامه را در واقع عذرخواهی نیویورک تایمز از پوشش بد خبری خود تلقی کرد.
رئیس جمهوری آمریکا اغلب به رسانه های این کشور حمله و نیویورک تایمز را به انتشار اخبار غیرواقعی و جانبدارانه علیه خود متهم می کند.
وی همچنین از مقالات و مطالب مختلف منتشر شده در رسانه ها، به عنوان اخبار کذب نام می برد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала