بشقاب پرنده رازوئیل: طرح محرم نازیان یا سفینه از آینده

© www.newsplaneta.comبشقاب پرنده رازوئیل: طرح محرم نازیان یا سفینه از آینده
بشقاب پرنده رازوئیل: طرح محرم نازیان یا سفینه از آینده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از معماهای مشهور در تاریخ – حادثه به اصطلاح رازوئیل محسوب میشود که به علاقمندی همه گانی به بشقاب های پرنده تحرک نیرومند بخشیده است. در ماه جولای سال 1947 در اطراف شهر رازوئیل ( نیومکسیکو) امریکا یک سفینه فضايي سقوط نمود که پارچه های آن یافت شدند.

سازندگان امریکایی فلم های مستند فلم نو ساخته اند و میگویند: بشقاب پرنده رازوئیل — طرح محرم نازیان بود. پس به این ترتیب در رازوئیل چه واقع شد؟
ابتدا معلومات مختصر راجع به خود حادثه.
شب 2 بر 3 جولای سال 1947، زمانیکه رعد و برق در اوج قرار داشت، زارع مارک بریزیل، صاحب فارم «فوستیر پلیس» صدای شدید شنید او روشنی شدید نور را دید. بریزیل صبح دید که میدان خالی نزدیک منزلش از مواد غیرقابل فهم که ظاهراً به زرورق شباهت داشت و همچنان میله های از مواد بسیار سبک (که نمی سوخت و کارد آن را بریده نمی توانست) پر است و او در پهلوی آن اشیای دیگری دارای شکل عجیب افتاده اند. بریزیل این همه را جمع کرد و پایگاه هوایی همجوار برد.
نظامیان در محل جستجوی دقیق انجام دادند. در تاریخ 8 جولای اجنت FBI راپور ترتیب نموده بود که در آن به رهبری خود خبر داده بود که در صحرا دو هدف — آیروستات به قطر در حدود 20 فت و دیسک های محکم شده بالای آن به شکل شش ضلعی، وجود دارند.
در همان روز قوماندانی پایگاه هوایی رازوئیل اعلامیه رسمی منتشر ساخت که در آن گفته شده بود:«بخش استخباراتی 509 غند هوایی طیارات بمبارد اردوی نمبر 8 م هوایی امریکا به مساعدت فارم دار محلی و شیریف حوزوی «دیسک پرنده» کشف کردند. بعد از آن دیسک به پایگاه هوایی رازوئیل منتقل گردید و در آنجای مورد مشاهدات اولیه قرار گرفت.
موضوع را بلا فاصله روزنامه های محلی منتشر ساختند:«در مزرعه در نزدیک رازوئیل بشقاب پرنده گرفتار شده است». مقاله بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی نوشته شده بود که به اساس امر قوماندان پایگاه دگروال ویلیام هیو بلانشار ترتیب شده بود. در روز بعد نماینده قوماندانی نظامی از طریق رادیو خبر را تکذیب کرد و تدقیق ساخت که هدف سقوط نموده « بشقاب پرنده» نیست، بلکه زوند هواشناسی راداری می باشد.
قصه به همینجا خاتمه یافت. در جریان چند دهه بعدی چندین بار معلومات راستین پرسرو صدای نو، مربوط به حادثه رازوئیل، بوجود آمدند. طبق یکی از نظریات مشهور، هدف که در نیو مکسیکو سقوط نموده بود، در حقیقت امر سفینه سیاره دیگر بود.
اینک حالا — نظر جدید ارایه شده است. کارمندان چینل تلویزیونی N24 در فلم نو خود بنام «بشقاب پرنده در رایش سوم» سعی نموده ثابت سازند که 70 سال قبل در نیومکسیکو وسیله پروازی «ناقوس» دارای ساختمان بسیار بی مانند سقوط نموده که شکل آن به سفینه فضایی-«بشقاب» شباهت داشت. گویا، این دستگاه توسط دانشمندان و طراحان در آلمان نازی ساخته میشد و به امریکا این طرح های محرم را متخصصین آلمانی اورده که بعد از جنگ به امریکا گریخته بودند.
معلومات راجع به دستگاه پروازی با چنین شکل عجیب در زمان هیتلر را در زمان خود طراح آلمانِ گیورگ کلیاین که به صفت طراح هوایی بعد از جنگ در امریکا کار میکردف تائید کرده بود. به گفته کلیاین، او «بشقاب پرنده آلمانی» را به چشم خود دیده بود.
بر وضع مربوط به حادثه رازوئیل را به روزنامه «МК» آمر اتحادیه اجتماعی سراسری علمی — تحقیقاتی روسیه موسوم به «کوسمپویسک» وادیم چرنوبروف که طی سالهای مدید مصروف موضوع دستگاهای پرنده ناشناخته شده است، تبصره نموده است.
او میگوید، نظر به معلومات دست داشته، در آن شب دستگاه پروازی معمایی به این سبب سقوط نمود که الماسک با آن تصادم نمود. توسط ضربه چارج قوی برقی ساختمان ان صدمه دید و قسمتی از پارچه های جداشده از آن در نزدیکی موسسه زراعتی مارک بریزیل افتادند. ولی خود «بشقاب» بعد از این به اساس انرشیا چند کیلومتر دیگر پرواز نمود و در صحرای پیریری افتاد. نظامیان امریکایی توانستند این دستگاه غیرمعمولی را پیدا کنند و به ساحه بسته از چشمان بیگانه انتقال دهند.
نظریه پیشنهادی اولیه آنها «نظریه پوشیدن» — گویا این زوند هواشناسی بود — باعث خنده آنها گردید، کسانی که در مورد این موضوع اندکترین آگاهی داشتند. آنگاه آن را «تدقیق ساختند»: زوند هواشانسی نه، بلکه زوند جاسوسی «موگول» — جدیدترین دستگاه برای نظارت بر آزمایشات ذروی در اتحاد شوروی بود…
در سال 1947 آمر بخش خاص در پایگاه هوایی رازوئیل فلیپ کورسو بود. همین شخص آنگاه مصروف بسیاری مسایل، مربوط با حادثه رخ داده شده بود و او در پنهان کردن کامل بقایای بشقاب پرنده از مردم کنجکاو و ژورنالیستان مهمترین نقش بازی نموده بود.
کورسو، بعد از گذشت سالهای زیاد، وقتیکه متقاعد شده بود، در مورد فاش نمودن حقیقت راز رازوئیل فیصله نمود. به گمان اغلب در همان وقت، در سال 1947 او با برخی اسناد آشنا شد و حتی بخش از آنها را کاپی کرد. و 40 سال بعد، در سال 1998 مامور بخش خاص امریکایی بیانات صادقانه خود را که بر این اسناد بنا شده بودند، منتشر ساخت. تا جای که من میدانم، آنها با حجم کامل به زبان روسی ترجمه نه شده، ولی بعضی بخش های آنها در کتاب های من ارایه شده که برای خواننده روسی مدنظر گرفته شده اند.
مهمترین نتیجه گیری ها که از اطلاعات کورسو بدست می آیند، چنین می باشند: با مطالعه پارچه های «بشقاب پرنده» متخصصین امریکایی به این نتیجه رسیدند که این دستگاه پروازی منشا زمینی دارد، نه منشای سیارات دیگر. ولی تخنالوژی های که هنگام ساختن آن استفاده شده، از همه آنهایی برتری دارند که بشر تا به حال به ساختن آنها دست یافته است. در آن وقت هنوز چنین اصطلاح وجود نداشت، ولی، طبق زبان معاصر، این نانو تخنالوژی ها بودند! حتی حالا، در دهه دوم قرن XXI دانشمندان ما تا حال نمی توانند نانوساختمان های بزرگ به جسامت تا چندین متر بسازند. ولی در دستگاه سقوط نموده در نیومکسیکو آنها وجود دارند! کورسو نتیجه گیری نموده که دستگاه پروازی ناشناخته شده — این دستگاه است که به ما از آینده پرواز نموده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала