رسانه ها: کریستیانو رونالدو برای پدر شدن دوقلو ها آماده می شود

© Fotobank.ru/Getty Imagesرسانه ها: کریستیانو رونالدو برای پدر شدن دوقلو ها آماده می شود
رسانه ها: کریستیانو رونالدو برای پدر شدن دوقلو ها آماده می شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال باشگاه رئال مادرید و عضو تیم ملی پرتغال به زودی برای دومین بار پدر می شود، اما اینبار قرار است پدر دوقلو ها شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آژانس The Sun، کریستیانو  رونالدو ستاره فوتبال و مهاجم 32 ساله باشگاه رئال مادرید و عضو تیم ملی پرتغال به زودی برای دومین بار پدر می شود، اما اینبار قرار است پدر دوقلو ها شود.

"مادر جایگزین" (رحم اجاره‌ای یا مادر جایگزین روشی است که در آن یک زن فرزند زوجی را که به روش‌های معمول قادر به بچه‌دار شدن نیستند، در رحم خود حمل می‌کند) وی که در سواحل غرب ایالات متحده امریکا زندگی می کند، قرار است به همین زودی ها بچه ها را به دنیا بیاورد.

رونالدو گفته است که وقتی بچه هایش به دنیا بیاید محفلی با حضور دوستانش خواهد گرفت و بعد دو قلو ها را در حومه پایتخت اسپانیا خواهد فرستاد.

به گفته یک منبع ناشناس:  "رونالدو  بی صبرانه منتظر دیدار اعضای خانواده جدید اش است، وی سعی می کند زندگی شخصی اش را مخفی نگهدارد، اما به گفتهء دوستان نزدیک اش قرار است دوقلو ها به همین زودی ها به دنیا بیایند، و رونالدو  احساس خوبی دارد که برادران دوقلو پسر اولی اش به دنیا می آیند و با هم یکجا بزرگ می شوند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала