یک هواپیما در ایالات متحده به نسبت سر باز زدن یک مسافر از پرداخت پول در مقابل پتو (لحاف)، نشستت اضطراری انجام داد

© Flickr / Christian Junker - AHKGAPیک هواپیما در ایالات متحده به نسبت سر باز زدن یک مسافر از پرداخت پول در مقابل پتو (لحاف)، نشستت اضطراری انجام داد
یک هواپیما در ایالات متحده به نسبت سر باز زدن یک مسافر از پرداخت پول در مقابل پتو (لحاف)، نشستت اضطراری انجام داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک به نقل از آسوشیتد پرس گزارش میدهد، هواپیمای شرکت هوایی Hawaiian Airlines امریکا به دلیل سر باز زدن یک مسافر از پرداخت پول در مقابل پتو (لحاف)، فرود اضطراری انجام داد.

این حادثه به تاریخ 8 مارچ زمانی رخ داد که هواپیما از شهر لاس ویگاس (ایالت نوادا) به هونولولو (ایالت هاوایی) پرواز می کرد. مسافر 66 ساله از خدمه هواپیما بخاطر سردی هو پتو خواست، استیوردس برایش گفت که هزینه این خدمات 12 دالر است. مرد اعصبانی شد و گفت که او مجبور نیست در مقابل چنین چیزها پرداخت نماید، واز خدمه هواپیما خواست تا تماس تیلفونی وی را با دفتر هواپیمایی هاوایی برقرار نمایند.
در گفتگوی تیلفونی مسافر به نماینده شرکت هواپی گفت که او می خواهد ازآن چه اتفاق افتاده، کسی را مجازات کند. پیلوت کلمات او را تهدید تلقی کرده و پرواز را قطع کرده و در فرودگاه لس آنجلس نشست اضطراری انجام داد.
از پیر مرد پلیس ماموران اف بی آی در میدا هوایی تحقیق کردند و به این نتیجه رسیدند که رفتار او به دیگران تهدید ببار نیاورده و او را رخصت کردند. مسافر مجبور شد، تا هونولولو به هواپیمای دیگر پرواز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала