داعش برای سر «رامبوی عراق» جایزه تعیین کرد

© AFP 2023 / Haidar Hamdaniپنتاگون: 19 تا 25 هزار نفر در صفوف داعش در عراق و سوریه
پنتاگون: 19 تا 25 هزار نفر در صفوف داعش در عراق و سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داعش برای سر تک تیرانداز عراقی که به رامبوی عراق مشهور جایزه هنگفتی تعیین کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، روزنامۀ انگلیسی "دیلی میل" می نویسد، رامبوی عراق که از کردهای عراق است، تاکنون 260 داعشی را با "قناسه" خود از راه دور شکار کرده است.

President Donald Trump points to a supporter after speaking at the Conservative Political Action Conference (CPAC), Friday, Feb. 24, 2017, in Oxon Hill, Md. - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ به خاطر نابودی داعش چه نقشه ای دارد؟

این تک تیرانداز عراقی که نام اصلی او "محمد علی کریم" است و به "کاپیتان رامبو" معروف است، در سال 1977 به دنیا آمد و داعش برای کشتن او، جایزه ای هنگفت تعیین کرده است.

رامبوی عراق، به شهرت زیادی در میدان های جنگ دست یافته است و خودش دربارۀ نشانه گیری خود می گوید: وقتی من ماشه را فشار می دهم، هدف، کیلومترها آن سوتر بر زمین می افتد.

رامبوی عراق، مهارت خود را از کودکی کسب کرده است، در آن زمان برای شکار خرگوش و… اقدام به نشانه گیری و تیراندازی می کرد.

رامبوی عراق می گوید، که مهارت تیراندازی خود را از پدرش به ارث برده است؛ پدرش تک تیراندازی از نیروهای پیشمرگه بود که ضد نیروهای صدام می جنگید.

رامبوی عراق، به نروژ رفته بود و مدتی در آن جا به سر برد تا این که داعش در سال 2014 به عراق حمله کرد و چند شهر کردنشینِ عراق را اشغال کرد. وی به همین سبب به کشورش برگشت و گفت: برگشته ام تا این "شر" را از سرزمینمان برچینم".

رامبو برای این که بتواند تفنگ را با دقت به دست بگیرد، همواره دستکش به دست دارد و تاکید می کند تا وقتی که داعش کاملاً ریشه کن نشده، به مبارزه با این گروه تروریستی ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала