پیوستن شورشیان نظامی به ارتش سوریه

© Sputnik / Khaled Al-Khatebپیوستن شورشیان نظامی به ارتش سوریه
پیوستن شورشیان نظامی به ارتش سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تعداد زیادی از شورشیان نظامی در حلب به نیروهای نظامی سوریه پیوسته و تعداد دیگری از آنها سلاح های خود را به زمین گذاشته و به زندگی عادی باز گشتند.

تعداد زیادی از شورشیان نظامی در حلب به نیروهای نظامی سوریه پیوسته و تعداد دیگری از آنها سلاح های خود را به زمین گذاشته و به زندگی عادی باز گشتند. یکی از این شورشیانی که اکنون به ارتش سوریه پیوسته گفت: «این تصمیم شخصی من است و من میخواهم از مردم خود در مقابل تروریست ها دفاع کنم و زادگاه خود را از دست آنها آزاد کنم.» این شورشی عفو شده می گوید، آنها به ما وعده ایجاد یک جامعه عادلانه و آزاد را دادند، اما آنها فقط دست به خشونت و کشتار میزنند.
عبدالله یکی از دیگر از این شورشیان که به ارتش سوریه پیوسته به خبرنگاران گفت: برخی از افراد ملکی فقط بخاطر ناامیدی و انواع تهدید اعضای خانواده شان به صفوف شورشیان نظامی پیوستند. به گفته او، من خودم در شرق حلب زندگی می کردم غذایی برای خانواده پیدا نمی شد، چرا که شورشیان نظامی کمک های بشر دوستانه را تنها برای خانواده های اعضای خود تقسیم می کردند و من هم مجبور شدم به صفوف آنها بپیوندم. به صفوف آنها پیوستم تا از گرسنگی تلف نشویم. عبدالله افزود: به محض اینکه نیروهای نظامی سوریه به ما نزدیک شد، من تسلیم شدم.
ستیزه جویانی که سلاح خود را به زمین گذاشتند در حال بررسی می باشند و افرادیکه تصمیم به پیوستن به ارتش سوریه را دارند، سلاح و مهمات لازم دریافت می کنند. روند عفو شورشیان توسط بزرگان با اشتراک مرکز روسیه برای آشتی طرفین درگیر در سوریه فراهم شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала