اظهار نظر ماریا زخارووا در مورد "روابط ترامپ با روسیه"

© Sputnik / Vitaliy Belousovاظهار نظر ماریا زخارووا در مورد "روابط ترامپ با روسیه"
اظهار نظر ماریا زخارووا در مورد روابط ترامپ با روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه امریکایی The Washington Post схему (واشنگتن پست)، نظرات ماریا زخارووا نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه را که در مورد "روابط ترامپ با روسیه" اظهار کرده بود را منتشر کرده است.

  به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی  The Washington Post схему (واشنگتن پست)، نظرات ماریا زخارووا نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه را که در مورد "روابط ترامپ با روسیه" اظهار کرده بود را منتشر کرده است.  وی گفت در مرکز این طرح «دسیسه بین المللی» قرار گرفته که نام آن را ارتباطات مشهود یا احتمالی بین تیم ترامپ با روسیه گذاشته اند و روزنامه نگاران امریکایی سرگئ کیسلیاک سفیر روسیه در امریکا را در همین نقطه ترسیم کرده اند.

زخارووا تاکید کرد: این طرح خیلی جالب تر از قاعده شش بار دست دادن در فیلم «کاج ها» است. مهیج ترین و تحریک آمیز ترین بخش طرح این است که در آن ارتباط بین سرگئ کیسلیاک سفیر روسیه در امریکا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مشخص نشده است.

پیش از این سرگئ لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که با اتهامات وارده به کیسلیاک و تماس های وی با دستگاه ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا شرایط به گونه ای شده است که یاد جریان تعقیب توهمات می افتیم.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала