امریکا کمک مالی خود به کشورهای دیگر را کاهش می دهد

© Flickr / Images MoneyDollar
Dollar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اداره مدیریت و بودجه کاخ سفید روز شنبه تأیید کرد که دولت ترامپ در پایان ماه میلادی روان طرحی برای «کاهش نسبتاً چشمگیر» در میزان کمکهای خارجی امریکا به کنگره ارائه خواهد کرد.
President Donald Trump points to a supporter after speaking at the Conservative Political Action Conference (CPAC), Friday, Feb. 24, 2017, in Oxon Hill, Md. - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ بودجه نظامی امریکا را افزایش می دهد

به گزارش اسپوتنک، میک مولوانی رئیس اداره مدیریت و بودجه کاخ سفید روز شنبه به خبرگزاری فاکس نیوز گفت:- "ما درصدد آنیم که طرح کاهش کمکهای خارجی را پیشنهاد دهیم و همچنین طرحی برای هزینه نمودن این پولها «کمکهای خارجی» در داخل ارائه نماییم".

پیش از این وال استریت ژورنال و سایر رسانه های خبری میانه هفته گذشته گزارش دادند، که دولت امریکا قصد دارد طرحی برای کاهش یک سومی بودجه  یعنی 37 درصد بودجه «وزارت امور خارجه» و «آژانس توسعه بین الملل» به کنگره ارائه نماید.

مولوانی گفت، که کاهش بودجه کمکهای خارجی، به دولت امریکا کمک خواهد کرد تا طرح افزایش 54 میلیارد دالری بودجه نظامی خود را عملی نماید.

این نماینده پیشین کارولینای جنوبی و رئیس کنونی اداره مدیریت و بودجه کاخ سفید گفت:- "پیام مهم آن خواهد بود: صرف پول کمتر در خارج به معنای اختصاص پول بیشتر به داخل است".

گفتنی است که امریکا سالانه بیش از 50 میلیارد دالر به وزارت امور خارجه و آژانس توسعه بین الملل این کشور اختصاص می دهد؛ در حالیکه بودجه سالانه پنتاگون مبلغی بالغ بر 600 میلیارد دالر است!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала