داور یک بازی را پس از 20 گل به خودی متوقف کرد

© Sputnik / Igor RussakИгровой момент у ворот сборной Финляндии в матче группового этапа чемпионата мира по хоккею между сборными командами Канады и Финляндии
Игровой момент у ворот сборной Финляндии в матче группового этапа чемпионата мира по хоккею между сборными командами Канады и Финляндии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یکی از دیدارهای باندی لیگ یک روسیه، داور پس از 20 گل به خودی بازی را متوقف کرد.
تیم جوانان هاکی روسیه تیم ترکیه را با 42 امتیاز شکست داد - اسپوتنیک افغانستان
تیم جوانان هاکی روسیه تیم ترکیه را با 42 امتیاز شکست داد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا به استناد از مارکا، در دیدار تیم‌های باندی وودینک آرکانگسک و بایکال انرژی اتفاقی عجیب افتاد.

این بازی تا دقیقه 68 بدون گل مساوی بود تا اینکه اولگ پیووارف، ستاره تیم میزبان سه بار دروازه‌ تیم خودی را باز کرد. او این کار را انجام داد تا مانع از رویارویی تیمش در نخستین مرحله پلی‌آف برابر قهرمان فصل گذشته (ینیسی کراسنویک) شود. بازیکنان تیم بایکال در پاسخ به این سه گل، 9 بار دروازه‌شان را باز کردند. در این شرایط، تیم میزبان هشت گل دیگر را وارد دروازه خودش کرد تا شکست‌شان قطعی شود.

به همین خاطر بازی متوقف شد و فدراسیون کشور روسیه تصمیم به لغو این بازی گرفت و اعلام کرد هر دو تیم با محرومیت سنگینی روبرو خواهند شد. از طرفی باشگاه بایکال از هوادارانش عذرخواهی کرد.

باندی که ورزشی مشابه هاکی رو یخ است و 11 بازیکن برابر 11 بازیکن بازی می‌کنند، در کشورهای اسکاندیناوی و روسیه برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در سیبری در بازی‌های مهم نزدیک به پنج هزار نفر تماشاگر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала