اشتباه تاریخی در اسکار 2017: اسکار بهترین فیلم اشتباه خوانده شد

© AFP 2023 / FREDERIC J. BROWNاشتباه تاریخی در اسکار 2017: اسکار بهترین فیلم اشتباه خوانده شد
اشتباه تاریخی در اسکار 2017: اسکار بهترین فیلم اشتباه خوانده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پایان اسکار 2017، نام بهترین فیلم به اشتباه لا لا لند خوانده شد درحالی که فیلم Moonlight برنده‌ی جایزه شده بود.

 به گزارش سلا‌سینما، در پایان اسکار 2017، نام بهترین فیلم به اشتباه لا لا لند خوانده شد درحالی که فیلم Moonlight برنده‌ی جایزه شده بود.
با اتمام مراسم اهدای جایزه اسکار 2017 علاوه بر برنده شدن فیلم فروشنده اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم خارجی، مراسم اسکار امسال با اتفاق بزرگی نیز همراه بود که در تاریخ هشتاد و نه ساله‌ی این مراسم کم سابقه بوده است.
وارن بیتی و فی داناوی، بازیگران فیلم کلاسیک «بانی و کلاید» روی صحنه آمدند تا نام بهترین فیلم را اعلام کنند. بیتی پس از باز کردن پاکت، چند ثانیه‌ای به آن خیره ماند و بعد از کمی تاخیر نام فیلم La La Land را به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۶ اعلام کرد. پس از آن که تهیه‌کننده و دست‌اندرکاران فیلم لا لا لند روی صحنه آمدند و مشغول سخنرانی شدند، یکی از عوامل مراسم پاکت دیگری را آورد و جردن هاروویتز، تهیه‌کننده‌ی لا لا لند اعلام کرد که اشتباهی رخ داده و فیلم مهتاب جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم را برده است.
قضیه از این قرار بود که وارن بیتی به اشتباه پاکت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن را باز کرده بود و با دیدن نام اما استون، حدس زد که اسکار بهترین فیلم نیز به لا لا لند می‌رسد. ظاهراً‌ این پاکت دو بار چاپ شده بود و پاکت اصلی را به بیتی نداده بودند.
جیمی کیمل به عنوان مجری مراسم نیز بابت این اتفاق عذرخواهی کرد و به شوخی گفت از فردا به برنامه‌ی تلویزیونی همیشگی‌اش می‌رود و دیگر هیچوقت به اسکار باز نمی‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала