متحد مرکل: با روسیه باید با موضع قدرت مقابله کرد

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALLVolker Kauder, chairman of the CDU/CSU faction in parliament, addresses delegates at the Christian Democratic Union (CDU) congress in Cologne, western Germany, on December 10, 2014
Volker Kauder, chairman of the CDU/CSU faction in parliament, addresses delegates at the Christian Democratic Union (CDU) congress in Cologne, western Germany, on December 10, 2014 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولکر کودیر رئیس فراکسیون اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان/ اتحادیه سوسیال مسیحی در مجلس فدرال گفت، روسیه را متهم به بی ثبات کردن اروپا کرد و گفت باید با روسیه از موضع قدرت مقابله کرد.
مرکل به بهبود روابط اتحادیه اروپا و روسیه تاکید ورزید - اسپوتنیک افغانستان
مرکل به بهبود روابط اتحادیه اروپا و روسیه تاکید ورزید

به گزارش اسپوتنیک، برلینر مورگین پست مصاحبه ولکر را که با نشریه گروه های فنکی داشت، چنین نقل می کند:- "روسیه در زمان رهبری ولادیمیری پوتین در تلاش بی ثباتی اروپا می باشد و باید از موضع قدرت در برابر این کشور ایستاد، اما این بدین معنی نیست که ما به دوران جنگ سرد برگردیم".

به نظر این سیاستمدار، در این زمینه و همچنین به دلیل تهدید تروریسم، کشورهای عضو ناتو باید هزینه های دفاعی شان را افزایش بدهند و اعتبار ناتو باید حفظ شود.

پیش از جیمز ماتیس رئیس پنتاگون نیز گفته بود، که برای برقراری پیوندها باید با مسکو از «موضع قدرت» صحبت کرد. سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در پاسخ او گفته بود، گفتگو با این گونه موضع گیری ها نا امید کننده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала