آغاز آماده سازی متخصصان برای کار با مجتمع S-500در روسیه

© Photo / The Ministry of Defence of the Russian Federationآغاز آماده سازی متخصصان برای کار با مجتمع S-500در روسیه
آغاز آماده سازی متخصصان برای کار با مجتمع  S-500در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، برید جنرال ولادیمیر لیاپوروف رئیس دانشگاه نظامی تویر به رادیو " ایکو مسکو" گفته است که، آکادمی نظامی دفاع هوایی - فضایی به نام "ژوکوف" آمادگی تربیه متخصصین حرفه ای برای کار با آخرین سیستم های موشکی ضد هوایی S-500 ، آغاز کرده است.

  لیاپوروف به شنوندگان این رادیو گفت: "ما در 11 رشته متخصصین را و از آنجمله افسران را برای آموزش و بهره برداری از سیستم های دفاع هوایی پیشرفته " اس 500" آماده میسازیم.
همچنین آکادمی فرماندهان واحدهای نظامی برای سیستم دفاعی راکت فضایی و متخصصصان برای مراکز منطقوی آماده میسازد.
C-500 یکی از نسل جدیدی سیستم های موشکی ضد هوایی زمین به هوا است. این مجتمع دوربرد بوده و قابلیت رهگیری در ارتفاعات بالا را داشته و ظرفیت دفاع و متوقف کردن موشک های بالستیک، و همچنین نابود ساختن هواپیماها، هلیکوپترها و موشک های کروزمیباشد.
برُد عملیاتی دستگاه راکتیC-500 ، 600 کیلومتر است. این سیستم می تواند همزمان تا 10 راکت مافوق بالستیک را به سرعت تا 7 کیلومتر در ثانیه هدف بگیرد و ضربه بزند، و همچنین دارای توانایی از بین بردن کلاهک موشک مافوق صوت را دارا میباشد. از لحاظ ویژگی ها، C-500 تا حد زیادی از دستگاه های S-400 و رقیب امریکایی خود پاتریوت Patriot Advanced Capability-3 برتری دارد.
معاون وزیر دفاع یوری بوریسوف هفته گذشته گفت که، اولین نمونه آزمایشی C-500 تا سال 2020 آماده خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала