امریکا برای دیدن وعده های پوچ حقوق بشرش به سوریه، افغانستان و فلسطین سری بزند

© Sputnik / Zuhal Sarhadامریکابرای دیدن وعده های پوچ حقوق بشرش به سوریه،افغانستان و فلسطین سری بزند
امریکابرای دیدن وعده های پوچ حقوق بشرش به سوریه،افغانستان و فلسطین سری بزند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر نهضت اسلامی افغانستان گفت: بهتر است آنهایی که مدام شعارهای آزادی حقوق بشر سر می‌دهند به سوی یمن، افغانستان و فلسطین سری بزنند تا ببینند اینها تنها بهانه است.

به گزارش سپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس «محمد مختار فلح»رهبر نهضت اسلامی افغانستان امروز چهارشنبه در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، طی سخنانی اظهارداشت: ما باید به ملت فلسطین بگوییم که تابع جهاد و آزادگی برای شماست.

وی افزود: ما هرگز نمی‌گذاریم مداخلات موجود در منطقه میان ما فاصله بیاندازد. ما هرگز دست از حمایت ملت‌های اسلامی دست بر نمی‌داریم.

رهبر نهضت اسلامی افغانستان با بیان اینکه قدس منحصر به یک ملت خاص نیست، گفت: دیدن اینکه قدس به دست رژیم صهیونیستی است باعث نگرانی و آزار ماست چرا که قدس هویت اصلی فلسطینی‌هاست.

وی خطاب به رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا گفت: ای آمریکایی که پشتیبان اسرائیل و حامی رژیم صهیونیستی هستی حرف جهان اسلام این است که این شما هستید که اسرائیل را به جنگ فرستادید، کجاست آن بهانه‌ها و شعارهای آزادی حقوق بشرتان؟ بهتر است سری به سوریه، یمن، فلسطین و افغانستان بزنید و وضعیت آنجا را ببینید.

رهبر نهضت اسلامی افغانستان با طرح این سئوال که راه حل بحران کنونی چیست، عنوان کرد: مگر زمان آن نرسیده که فریاد وحدت سر بزنید؟ آیا فرصت این نیست که در مقابل مداخلات رژیم غاصب صهیونیستی بیدار شوید تا جهان اسلام از این طریق از ماتم و اندوه تهی گردد.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: همانگونه که در بیرون راندن افکار رژیم اشغالگری باید حکومت‌های اسلامی گام‌های استواری بردارند، همه باید با وحدت دست به دست هم دهیم تا مشکلات جهان اسلام به ویژه فلسطین از بین برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала