پرانکرهای روسی سناتور مک‌کین را فریب دادند

© AFP 2023 / Yuri Kadobnovپرانکرهای روسی سناتور مک‌کین را فریب دادند
پرانکرهای روسی سناتور مک‌کین را فریب دادند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پرانکرها (فریب‌دهندگان تلفونی) روسی خود را نخست وزیر اوکراین معرفی کرده با جان مک‌کین سناتور ایالات متحده امریکا تماس گرفتند و وی را فریب دادند.

سناتور جان مک‌کین که به دلیل موضع ضدروسی اش مشهور می‌باشد، به طور ناگهانی دریافت که مسکو درحال برنامه ریزی یک توطئه علیه وی می‌باشد، و گویا در پی بدنام ساختن وی اسنادی را آماده کرده است که تائید می‌کنند که او به سازمان استخباراتی روسیه کار می‌کند، و برای انجام این کار در ویتنام استخدام شده بود.

این اطلاعات "محرم" را سناتور از فریب‌دهندگان تلفونی هریک ووان و لکسوس (ولادیمیر کوزنیتسوف و الکسی ستولیاروف) دانست، این پرانکرها چندی قبل نیز "از نام ولادیمیر گرویسمن نخست وزیر اوکراین" ماکسین واترز عضو کانگرس ایالات متحده امریکا را با "تجاوز روسیه به لیموپوپو" ترسانده بودند.

پرانکرها به مک‌کین نیز خود را "گرویسمن" معرفی کردند، و به سناتور امریکایی اطلاع داند-"اطلاعات در دست داریم که پوتین به ابدیروالگ و سلاویک، هکرهایی که تحریم شده اند، فرمان داده تا سِرور شخصی تان را هک کنند".

"نخست وزیر اوکراین" به مک‌کین گفت:"علاوه بر این، مقامات روسی ووان و لکسوس را نیز علیه تان استفاده می‌کنند و آنها تصمیم دارند حملات شبانه‌روزی بالای خط تلفونی تان را آغاز کنند".

مک‌کین نیز به نوبه خود از این اطلاع‌رسانی "گرویسمن" قدردانی کرد، درمورد تلاش‌های کانگرس ایالات متحده امریکا برای مزاحمت به حذف تحریم‌ها علیه روسیه سخن گفت، و گفت که حالا "با دقت مواظب محتوای صحبت هایش خواهد بود".

سناتور امریکایی در اخیر به پرانکرهای روسی وعده داد:"ما در این جنگ پیروز خواهیم شد".     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала