کارشناس عراقی: البغدادی به شدت زخمی شده است

© AP Photo / Militant video, Fileکارشناس عراقی: البغدادی به شدت زخمی شده است
کارشناس عراقی: البغدادی به شدت زخمی شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک تحلیلگر عراقی ادعا می کند که ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی "دولت اسلامی" در یک حمله هوایی بر پایگاه داعش در شمال عراق به شدت زخمی شده است.

یک تحلیلگر عراقی ادعا می کند که  ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی "دولت اسلامی" در یک حمله هوایی بر پایگاه داعش در شمال عراق به شدت زخمی شده است. به گفته وی، اطلاعات بدست آمده از مناب استخبارات کشور نشان میدهد که گروه تروریستی داعش در نتیجه حملات هوایی متحمل خسارات قابل توجهی شدند. به گفته  این تحلیلگر عراقی، البغدادی برای تداوی به سوریه انتقال داده شده است.

قابل ذکر است، گزارش های مربوط به زخمی و کشته شدن رهبر داعش بارها منتشر شد. پیش از این، گزارشی در ماه اکتبر سال 2015 در مورد زخمی شدن وی در حملات هوایی در سرحد سوریه و عراق منتشر شد، اما باز هم  جان سالم به در برد.

تاریخ 14 جنون 2016  آژانس خبری" Al Hamaca " گزارشی در مورد مرگ رهبر داعش منتشر کرد.  در این گزارش گفته شده بود که البغدادی در روز پنجم ماه مبارک رمضان که برابر با 10 جولای می شود، فوت کرده است.

با این حال، رسانه های اروپایی تاریخ 23 جنوری 2017 گزارش دادند که رهبر گروه تروریستی دولت اسلامی درنتیجه حملات هوایی نیروهای ائتلاف در شمال عراق به شدت زخمی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала