بارسلونا با پیروزی در بازی رفت کوپا دل ری مقابل اتلتیکو به فینال چشمک زد

© Fotobank.ru/Getty Images / David RamosNeymar FC Barcelona
Neymar FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکومادرید در نیمه نهایی کوپا دل ری با وجود برتری برابر بارسلونا مغلوب مهمانش شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، اتلتیکومادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در ویسنته کالدرون میزبان بارسلونا بود و دو بر یک مغلوب شد.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
رستگاری بارسلونا با گل های MSN

در دقایق نخست بازی آنتوان گریزمان توپی که در اختیار داشت را از دست داد و بازیکنان بارسا خیلی سریع توپ را به زمین حریف و لوییس سوارس رساندند. مهاجم اروگوئه ای مدافعان اتلتیکو را پشت سر گذاشت و توانست گل نخست بازی را در دقیقه 7 به ثمر برساند. در ادامه اتلتیکو، آبی اناری ها را تحت فشار قرار داد و توانست موقعیت هایی ایجاد کند. دو ضربه سر دیگو گودین به بیرون رفت. بازی پس از 15 دقیقه متعادل شد و در حالی که بارسلونا سعی داشت از ضد حمله بهره ببرد دوباره به گل رسید. شوت سرکش و زیبای لیونل مسی به تیر دروازه برخورد و سپس از خط عبور کرد. شرایط برای اتلتیکو میزبان سخت شد. قرمز و سفیدپوشان پس از گل دقیقه 33 مسی تنها یک بار توانستند یک موقعیت گلزنی به دست آوردند که ضربه کوکه با اختلاف کمی از بالای دروازه عبور کرد. نیمه نخست با پیروزی دو بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
بارسا با دابل مسی صعود کرد

فرناندو تورس در ابتدای نیمه دوم به میدان آمد. گابی در دقیقه 49 بازی موقعیت گلزنی داشت اما ضربه اش با برخورد به بازیکنان بارسلونا به بیرون رفت. میزبان بالاخره در دقیقه 59 به گل رسید. گریزمان با ضربه سر دروازه تیم کاتالانی را باز کرد. در ادامه مهاجم فرانسوی در یک موقعیت عالی قرار گرفت اما ضربه اش به نحو باورنکردنی به دروازه بان برخورد کرد و اتلتیکو نتوانست به گل تساوی دست پیدا کند. شاگردان دیگو سیمئونه به حملات خود افزودند اما فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت. بارسلونا در ادامه به ضربه آزاد رسید که میگل آنخل مویا ضربه زیبای مسی را به خوبی دفع کرد و جرارد پیکه توپ برگشتی را به آسمان زد. لحظاتی بعد نیمار ضربه ای مشابه ضربه پیکه زد. در 10 دقیقه پایانی حملات میزبان باز هم ادامه یافت اما هیچ یک به گل تبدیل نشد و اتلتیکو با وجود برتری مغلوب شد.
دیگر دیدار این مرحله امشب (پنجشنبه) بین دو تیم سلتاویگو و آلاوس برگزار می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала